Jump to content
  • Reacties 84
  • Bezichtigingen 15.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2073950

Mijn planning:

-Alvast al het huiswerk maken wat ik al op heb voor dinsdag

-Als het 0.00 is, het spel kopen en zo snel mogelijk naar huis

-Eenmaal aangekomen, de artworks en de map bekijken :)

-Slapen (Als het dan nog gaat)

-'s Morgens het spel in mijn PS3 gooien en de installatie beginnen.

-Een te lange dag op school overleven

-Als ik veel huiswerk op heb, aan de kant gooien

-Genieten van het spel

-Mijn leven is compleet :D

Ik haal het spel bij de Game Mania in Venlo. Heb nog nooit een midnight-release meegemaakt dus ik weet echt absoluut niet hoeveel mensen er ongeveer zullen zijn

Eet jij je huiswerk? :D

Ik hoop het! Dan stuur ik mijn huiswerk en dan kan ik zeggen dat P-p mijn huiswerk op heeft! :D

Geplaatst:
comment_2073959

Weet iemand of je 'm moet reserveren als je GTA V bij de Gamemania nachtopeninge haalt?

Ja je moet het spel zeker pre orderen als je naar een nachtopening wil gaan, of je moet al gewoon de standaard versie pakken dan kan je wel gewoon binnen lopen bij die nachtopening denk ik.

Geplaatst:
comment_2075782
Weet iemand of je 'm moet reserveren als je GTA V bij de Gamemania nachtopeninge haalt?

SE en CE moe(s)t je inderdaad reserveren IN de winkel en 5 euro aanbetalen. Voor de gewone versie kan je gewoon tussen de menigte gaan staan. Hoe dan ook, flink duwen om zo snel mogelijk binnen te komen! Ik zal zelf in Nijmegen staan om een SE op te halen. Duurt langgggg!!!!

Geplaatst:
comment_2075810

Ik ben nieuw hier trouwens, dus hallo!

Vandaag even in Game Mania Almere geweest en wat info gekregen omtrent de nachtopening daar en dus misschien ook wel over nachtopeningen in andere Game Mania vestigingen.

De verkoper zei dat zij de hele winkel omtoveren tot een GTA V winkel die avond, ook zullen er mensen van Rockstar zelf aanwezig zijn en tijdens de nachtopening ook wat dingen te doen zijn in de winkel (over die dingen kon hij nog niks zeggen). Pers zou ook aanwezig zijn en als tip kreeg ik om toch rond 10 uur te gaan staan.

Dus misschien is dit ook zo in jou Game Mania. Zelf, nu ik dit hoorde, heb ik ontzettend veel zin in de nachtopening!

Geplaatst:
comment_2076077

Weet niet hoe groot jij een brievenbus hebt bij je thuis maar je moet wel schatten dat het pakketje groter is dan je brieven bus. Hieronder even de regels van hoe een brieven bus moet zijn. Link Rijksoverheid.

Een brievenbus moet zo dicht mogelijk bij de openbare weg staan. De afstand tot de weg mag maximaal 10 meter zijn. Als de afstand groter is, moet u een buitenbrievenbus neerzetten. Ook gelden er eisen voor de hoogte en het formaat van uw brievenbus.

Blablablabla

Regels zijn Regels. Dus ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release .

Wat heeft de afstand en de grote van mijn brievenbus nu met de levering van GTA V te maken? Ik heb al vaker spellen besteld via bol.com en die kwam allemaal door de brievenbus. Dit is dan misschien wel de SE, maar die zal niet veel groter zijn dan de 'gewone' GTA V. Dus ga ik er vanuit dat die via de brievenbus komt.

Geplaatst:
comment_2076080

Wat heeft de afstand en de grote van mijn brievenbus nu met de levering van GTA V te maken? Ik heb al vaker spellen besteld via bol.com en die kwam allemaal door de brievenbus. Dit is dan misschien wel de SE, maar die zal niet veel groter zijn dan de 'gewone' GTA V. Dus ga ik er vanuit dat die via de brievenbus komt.

Uhh de goodies die er bij zitten misschien 👍

Geplaatst:
comment_2076095

Uhh de goodies die er bij zitten misschien 👍

Mee eens, het probleem is dus dat er dingen bijzitten als een poster, steelcase en andere spullen buiten het spel om. Hierdoor is de doos, de verpakking, dikker dan enkel een xbox-hoesje. Het is echt een dikkere verpakking. Ik kan zelf bevestigen dat dit niet door de bus past: mijn Black Ops II hardened edition (zelfde principe als de SE van GTA: de editie die duurder is, maar niet het allerduurst). Deze hardened edition moest ik ook uit de winkel ophalen omdat ik hem niet aan de deur kon ontvangen (vanwege school) en ook niet door de brievenbus paste. Je moet het verder zelf weten, maar ik raad aan om hier even slim over na te denken!

>>> Door .Timothy: Quotepiramides tot hier even gesnoeid. Je hoeft niet berichten te citeren als het om het laatste bericht gaat.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.