Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2054381

Anyone here familiar with BeamNG's Soft Body Physics on the CryEngine3? It's pretty damn impressive. I recorded ~10 minutes worth of footage from their latest stream which can be viewed below and I though you guys would like to see it.

Let me know what you think:

>>> Door -Matthijs-: Dutch only. Ondanks dat dit een Engels topic is, is dit best een leuk onderwerp om over te discussiëren. Zou je ook graag zo'n crash impact in GTA V willen hebben? Uiteraard wel reageren in het Nederlands.<<<

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2054383

Pretty neat, but I don't think it would fit really well in a GTA game because your car will be wrecked in no time.

BTW: You're kind of meant to be speaking Dutch here. There are plenty of English forums for GTA as well, so if you don't speak Dutch you're better of at those forum

Bewerkt: door Pwned.

Geplaatst:
comment_2054403

I hope they would at least add some sort of new damage model, maybe a different one for the player and the AI cars. So you would see something like this for the AI controlled cars and one that is a little bit more forgiving for you, so you wouldn't wreck your car all the time. Anyway thanks for showing this, loved the vid, especially the last part! :*D

Geplaatst:
comment_2054405

Best wel een indrukwekkend filmpje, zou wel grappig zijn voor een Destruction Derby met LKZ.

Maar ik denk dat Pwned. een punt maakt, het zou geen GTA zijn als je auto na drie botsinkjes naar de bommen zou zijn.

Geplaatst:
comment_2054413

Er is al eerder een topic geopend met een soortgelijk filmpje. Daar zag je nog beter hoeveel schade de auto kon oplopen.

Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen.

R* heeft toch al gezegd dat je veel langer met een voertuig gaat moeten doen, door er bv eentje te kopen. Dan lijkt verstandig rijden me een belangrijk onderdeel van een voertuig behouden.

Geplaatst:
comment_2054453

Er is al eerder een topic geopend met een soortgelijk filmpje. Daar zag je nog beter hoeveel schade de auto kon oplopen.

Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen.

R* heeft toch al gezegd dat je veel langer met een voertuig gaat moeten doen, door er bv eentje te kopen. Dan lijkt verstandig rijden me een belangrijk onderdeel van een voertuig behouden.

Ik wil in een gta gewoon gedachteloos kunnen inbotsen op andere auto's en mensen zonder meteen dood te zijn, ik vond gta IV's physics daarvoor bijna perfect.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2054502

Ik verontschuldig me. Ik hou van de Nederlandse

Pretty neat, but I don't think it would fit really well in a GTA game because your car will be wrecked in no time.

BTW: You're kind of meant to be speaking Dutch here. There are plenty of English forums for GTA as well, so if you don't speak Dutch you're better of at those forum

Geplaatst:
comment_2054551

Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen.

Ook mijn standpunt. Ik wil graag mijn voertuig zo hard en realistisch mogelijk naar de filistijnen knallen als mogelijk. Niet dat de rest iets moet vrezen voor GTA V, want zo ver ik weet kunnen de PS3 en 360 geen echt zwaardere physics-modellen aan dan die van GTA IV. Game durfde weleens te haperen bij zware botsingen.

Ik wil in een gta gewoon gedachteloos kunnen inbotsen op andere auto's en mensen zonder meteen dood te zijn, ik vond gta IV's physics daarvoor bijna perfect.

Dan pak je maar een Firetruck of Rhino :puh:

Daarbij bestaat er zelfs nadat V is gereleased ook nog GTA IV hoor, dus als de physics echt anders zijn kun je nog steeds IV spelen als je dat prefereert.

Geplaatst:
comment_2055617

Et feit dat je dan wat voorzichtiger moet gaan rijden lijkt me leuk maar ook weer niet.

Het lijkt me leuk vooral als je het met je eigen gekochte auto doet, want ja het is jouw auto.

Maar ook weer niet. Want als je dan eens lekker alles wilt kapotrammen wat los en vast zit moet je na 2/3x al en nieuwe auto zoeken

Geplaatst:
comment_2056428

Met dit soort fysics zou een drempel of stoeprand nooit meer het zelfde zijn. :D

Ik sluit me aan bij Pwned. Gameplay is ook belangerijk, en zelfs de grotere racetitels hebben wat dat betreft waardeloos onrealistische schades, puur om de gameplay te bevorderen.

Ik hoop zelf dat de schademodellen ongeveer vergelijkbaar zijn met die in IV. Wel hoop ik op wat meer effecten bij collision zoals in IV het uit de voorruit vliegen enzo. Dat maakte crashes gewoon kicke. :D

Ik verontschuldig me. Ik hou van de Nederlandse

Voel de liefde op gtaforum.nl! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.