Ik ben erg enthousiast over GTA5 net als vele anderen. Ik bekijk alle trailers en screens grondig en ik ben een beetje nieuwsgierig naar een paar dingen. Misschien zijn er mensen die er meer vanaf weten.
Sorry als deze vragen al een keer zijn beantwoord.
1: Ik heb 2 keer een boot op een trailer achter een auto gezien. 1 keer een zeilboot en de andere keer een speedboot. Kunnen we dan zelf echt boten daarop zetten en trailers aan een auto koppelen?
3: Ik zie eigenlijks niks over de treinen/metro's in GTA5. Ik heb verschillende freight treinen gezien. Ook kunnen ze ontsporen zoals we in een trailer zagen toen er 2 op elkaar botsten. Maar zouden we nu ook de wissel van het spoor kunnen verplaatsen? En wagons kunnen koppelen en ontkoppelen?
4: R* heeft bevestigd dat het autorijden moet gaan aanvoelen als een echte racegame besturing. Betekent dit dat we ook zelf kunnen gaan schakelen? En dan in de tune garage voor een handbak of een automatische transmissie kunnen kiezen?
5: Gelukkig kunnen we weer vliegen met vliegtuigen in GTA5, en ik heb ook grote boeings/airbussen gezien. En dat grote vliegtuig in die hangar in de GTAOnline Gameplay trailer. Kunnen we deze dan ook weer besturen? De neus van het vliegtuig op de voorgrond van deze screen is zeker weten van een boeing/airbus. http://www.plaatjesdump.nl/upload/d0a34db7ecf11046425f4b69a6728c88.jpg
6: In de 1e gameplay trailer werd zo'n security wagen geramd tegen een muur. En die muur ging helemaal kapot. Zou dit dan betekenen dat sommige envoironment echt zo kapot kunnen gaan? Inplaats van alleen lantaarns enzo?
7: Wat me opviel was dat bij de 9F nu het logo van Obel op de grille is geplaatst inplaats van erboven.
8: Vinden jullie die Dewbauchee sportwagen niet een beetje gebaseerd op de Ferrari California?
9: Welke auto is die Grotti eigenlijk? Zou die de Koenigsseg zijn? Ik denk het haast niet.
10: Ik heb de 9F gezien als cabrio, en als coupe. Evenals de Dewbauchee sportwagen. Op de site van GTA5 staat dat je in de tune garage ook body kits kan tunen. Betekent dit dat je je auto ook kan laten ombouwen van coupe naar cabrio en andersom ?
Zo vind ik het wel even genoeg met vragen. Al heb ik er nog veel meer. Maar daar kwel ik jullie ogen niet mee .
Beste allemaal,
Ik ben erg enthousiast over GTA5 net als vele anderen. Ik bekijk alle trailers en screens grondig en ik ben een beetje nieuwsgierig naar een paar dingen. Misschien zijn er mensen die er meer vanaf weten.
Sorry als deze vragen al een keer zijn beantwoord.
1: Ik heb 2 keer een boot op een trailer achter een auto gezien. 1 keer een zeilboot en de andere keer een speedboot. Kunnen we dan zelf echt boten daarop zetten en trailers aan een auto koppelen?
2: http://www.plaatjesd...0e4728eeedd.jpg Op deze screen kunnen we links auto's op een vrachtwagen zien. Zou dit een packer kunnen zijn? http://nl.wikigta.org/wiki/Packer
3: Ik zie eigenlijks niks over de treinen/metro's in GTA5. Ik heb verschillende freight treinen gezien. Ook kunnen ze ontsporen zoals we in een trailer zagen toen er 2 op elkaar botsten. Maar zouden we nu ook de wissel van het spoor kunnen verplaatsen? En wagons kunnen koppelen en ontkoppelen?
4: R* heeft bevestigd dat het autorijden moet gaan aanvoelen als een echte racegame besturing. Betekent dit dat we ook zelf kunnen gaan schakelen? En dan in de tune garage voor een handbak of een automatische transmissie kunnen kiezen?
5: Gelukkig kunnen we weer vliegen met vliegtuigen in GTA5, en ik heb ook grote boeings/airbussen gezien. En dat grote vliegtuig in die hangar in de GTAOnline Gameplay trailer. Kunnen we deze dan ook weer besturen?
De neus van het vliegtuig op de voorgrond van deze screen is zeker weten van een boeing/airbus. http://www.plaatjesdump.nl/upload/d0a34db7ecf11046425f4b69a6728c88.jpg
6: In de 1e gameplay trailer werd zo'n security wagen geramd tegen een muur. En die muur ging helemaal kapot. Zou dit dan betekenen dat sommige envoironment echt zo kapot kunnen gaan? Inplaats van alleen lantaarns enzo?
7: Wat me opviel was dat bij de 9F nu het logo van Obel op de grille is geplaatst inplaats van erboven.
8: Vinden jullie die Dewbauchee sportwagen niet een beetje gebaseerd op de Ferrari California?
9: Welke auto is die Grotti eigenlijk? Zou die de Koenigsseg zijn? Ik denk het haast niet.
10: Ik heb de 9F gezien als cabrio, en als coupe. Evenals de Dewbauchee sportwagen. Op de site van GTA5 staat dat je in de tune garage ook body kits kan tunen. Betekent dit dat je je auto ook kan laten ombouwen van coupe naar cabrio en andersom
?
Zo vind ik het wel even genoeg met vragen. Al heb ik er nog veel meer. Maar daar kwel ik jullie ogen niet mee
.
Ik heb er zin in!
Bewerkt: door GTA5VehicleFreak