Jump to content

[Stelling] Voor GTA V koop ik een console!


Fiegel5

Recommended Posts

Ik heb op het moment een Playstation 3, waarmee ik prima GTA V kan spelen. Echter, mijn Playstation vertoont de hele tijd het 'YLOD', wat me niet een heel vertrouwelijk gevoel geeft. Als deze ermee ophoudt zal ik dan toch een nieuwe Playstation 3 gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal gewoon wachten op de PC release, ik heb een deftige computer dus dat zal normaal gezien helemaal geen probleem zijn. Hopelijk zal de PC release zoals in GTA IV een capaciteit van 32 spelers hebben en uiteraard modificaties! Om nu nog een PS3 te kopen zou eigenlijk niet zo slim zijn aangezien de PS4 op komst is en dus steeds meer spellen zullen uitgebracht worden voor de PS4, dus beter je geld voor de PS3 die je wou kopen opzij leggen voor de PS4 of voor de PC release.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelukkig al een PS3, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Tegen de tijd dat GTA VI uitkomt, vind ik het ook wel weer tijd voor een nieuwe Playstation, de PS4. Aangezien GTA VI dan hoogstwaarschijnlijk niet meer op de PS3 uitkomt heb ik zoiezo weinig keus. Helemaal omdat ik totaal geen pc gamer ben en mijn pc al moeite heeft met Battlefield 2. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Never, ik game op PC en heb wel het geduld - ook al zal het veel pijn doen in het begin - om te wachten tot de PC release. Mocht ik nu al een console hebben zou ik het gerust voor PC en console gekocht hebben maar ik ga niet apart een console kopen voor alleen GTA V, wetende dat het daarna niet veel meer gebruikt zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...