Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 (bewerkt) The Walking Dead Ontwikkelaar: Telltale Games Uitgever: Telltale Games Genre: Puzzle/Action Platforms: PC, xBox 360, PS3, Mac en iOS Aantal spelers: 1 Release: Verschilt per episode, er is nu 1 seizoen met 5 episode's, een DLC en de komende weken komt seizoen 2. Ik heb even gezocht naar het topic hiervan, en er was geen topic van! Schandalig als je het mij vraagt Wie speelt dit ook en wat verwachten jullie van Seizoen 2? P.S Kan een mod dit misschien verplaatsen naar Action & Adventure? Bewerkt: 4 december 2015 door Visser23 Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik vind het echt een fantastisch spel, maar door de komst van The Last Of Us ben ik niet veel verder geraakt dan episode 2. :/ Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik vind het echt een fantastisch spel, maar door de komst van The Last Of Us ben ik niet veel verder geraakt dan episode 2. :/ Omdat ik geen PS3 heb weet ik niet hoe goed TLOU is, maar ik raad je echt aan door te gaan Vanaf episode 3 word het pas echt spannend Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat een geweldig spel is dit . Echt het beste spel van het jaar. Er gebeuren onverwachte dingen zoals het overleiden van iemand. In het begin mag je mensen wel en mensen niet. Als er iemand dood gaat die je niet mag is het alsnog erg emotioneel. Het einde is helemaal zielig. Je denkt eerst aan een goed einde, maar je kunt je tranen echt niet binnenhouden als je de laatste scene ziet. Dit spel verdient een dikke 10/10 . En dat is niet overdreven. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ben ik zeker van plan! Bovendien is het ook nog een van de makkelijksta platinum-trophies ooit! (Platinum = een trophy die je krijgt als je alle trophies gehaald hebt) Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 (bewerkt) Wat verwachten jullie van seizoen 2? Ik vraag me af of Clementime Odim(?) en die vrouw terug vind Ook denk ik dat die vrouw wat boos weg reed in de camper terug keert. Òòòf misschien word er zelfs een heel stuk geskipt Tijd voor een trailer vind ik Edit: Er is al een tijdje een kleine teaser, en nog een paar video's met beelden via IGN en blijkbaar vind ze Omid en die vrouw niet Bewerkt: 21 augustus 2013 door Davedavy Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Spelen als clemy FTW . Zou voor en nadelen hebben. Je speelt als een onervaren peuter (maar wel een heel coole peuter ) maar je kunt wel mooi door krappe plekken gaan. Als volwassen persoon kun je veel meer: je bent ervaren en je bent lang . Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik denk eigenlijk niet dat we ons druk hoeven maken om de skills Het enigste wat je hoeft te doen is klikken en af en toe 2 knopjes tegenlijk Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Net episode 2 uitgespeeld... All I can say is: fuck man... Reageren
GtaApd Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Wat een geweldige game! Zit nu hele tijd af te vragen, of ik iets beter had kunnen doen, of je daadwerkelijk met meer mensen kon overleven? Zo zijn Lilly en Larry vrij vroeg uit de groep bij mij, is dat bij jullie ook zo? Reageren
GtaApd Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Nu ook maar meteen ff die DLC gekocht. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 DLC vind ik minder leuk Reageren
GtaApd Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 DLC vind ik minder leuk Die DLC is een opstapje naar seizoen 2, hier maak je kennis met de mensen die wellicht daar in terug komen, zoiets had ik gelezen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Deel 2 is uit, geen idee hoelang al. Niet zo lang schat ik, want van de 5 episode's uit dit deel is er pas 1 beschikbaar. Ik ga hem nu starten, ben benieuwd Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Wat is het verschil tussen dit spel op de PS3 en op de IPad of is dit gewoon hetzelfde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.