Jump to content
Geplaatst:
comment_2070902

Zojuist heeft Rockstar Games een nieuwsbericht online gezet, waarin ze ons laten weten dat ze in samenwerking met West Coast Customs een speciale 'one-of-a-kind' Bravado Banshee hebben samengesteld. Het gaat hier wel degelijk om een echt voertuig, en binnenkort krijgen we te horen wat we moeten doen om deze sportwagen te kunnen winnen. Word jij de gelukkige winnaar?

post-16696-0-88426500-1377186683.jpg

Bron: Rockstar Games

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2070950

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

Geplaatst:
comment_2070954

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

In de VS mag je vanaf 16 rijden en is het geen papiertje maar een pasje, dus vanaf 16 jaar. :cya:

Geplaatst:
comment_2070955

In je nieuwe bolie-de? :puh:

Gelukkig heb ik een rijbewijs, dus mocht dat een eis zijn om deel te mogen nemen, is dat geen probleem :)

Geplaatst:
comment_2070957

In de VS mag je vanaf 16 rijden en is het geen papiertje maar een pasje, dus vanaf 16 jaar. :cya:

Klopt, maar je bent niet in de VS, maar in Nederland en hier geld de Nederlandse wet. Ook zij moeten zich daaraan houden en zullen dus de regels wel moeten aanpassen naar gelang de wet van het Land waar je op dat moment woont. Tevens is de huidige formaat Rijbewijs een pasje, maar vermoedelijk zijn er ook nog wel mensen met wat roze papiertjes. :cya:

Bewerkt: door bolie

Geplaatst:
comment_2070960

Eerlijk gezegd wil ik hem wel winnen maar ...

Stel je voor dat je dit wint , moet je eerst betalen om hem op de weg te krijgen en dan komen de verzekeringen nog eens langs en dan nog eens de benzine :muur: ... ik pas ...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2070973

Of word dit gewoon een Dodge Viper met Banshee logo's?

Nog nooit het programma 'Pimp my Ride' gezien? West Coast Customs kennende zullen ze er heus wel wat meer mee doen dan juist een logo erop zetten. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, en uiteraard ben ik ook gewoon van plan om deel te nemen aan deze actie.

Geplaatst:
comment_2070988

Gave actie! Ik vrees dat ik niet mee kan doen, maar alsnog vind ik het gaaf om te zien hoe Rockstar GTA V bekend(er) wil maken aan het grote publiek. En West Coast Customs, wow, dat belooft nog wat.... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.