Jump to content
Geplaatst:
comment_2071286

Hey peeps,

Ik ben net zoals de meesten, al jaren aan het wachten op GTA5.

En dit is ook echt de langste maand van mijn leven en binnenkort worden dit de langste weken van mijn leven.

GTA San Andreas vond ik het meest complete spel. Zo compleet, dat mensen buiten Rockstar om, dit spel geperfectioneerd hebben door SA-MP te creëren.

Nu komen er steeds meer details vrij over GTA 5. We weten nu dat het zich afspeelt in Los Santos en we komen veel bekende dingen tegen die ook in San Andreas zijn gebruikt.

Vliegen, car modden, etc.

Kennelijk heeft Rockstar goed geluisterd naar de feedback van de gamers, nadat GTA4 voor velen een teleurstelling was.

Ook zijn er details vrij gekomen, dat er een multiplayer is en dat alles wat je in de normale game kan doen, je ook kan doen in multiplayer.

Ook kun je in multiplayer huizen gaan kopen, auto's kopen en je status verbreden door veel en goed te spelen.

Wat ik mij dus afvraag en wat mij erg zal gaan teleurstellen als dat zo is is het volgende:

- Kan je online ook alleen met je eigen vrienden spelen? Dus bijvoorbeeld een eigen map die je enkel kunt betreden met een wachtwoord?

Als dit niet zo is, dan is dit voor mij een zware FAIL. Ik heb namelijk geen zin in mensen die mijn game komen joinen om even te kloten.

Of bestormd worden door een clan van 10 man die de game gaan overnemen.

Ik hoorde namelijk dat je ook huizen kunt kopen in een online game. Hoe willen ze dat gaan doen?

Stel je voor dat iemand GTA 5 pas in januari koopt. Alle huizen zijn dan verkocht.

Ik hoop namelijk echt dat de online gamemode een RPG is.

Dus als je 1 server kiest en daar een huis koopt, dat dat de server is waar je altijd op kan spelen.

Ik vraag me namelijk ook af hoeveel servers Rockstar vrij moet maken om alle spelers een kans te geven om een huis te kopen en daar een leven op te kunnen bouwen.

Nogmaals. Ik hoop dat je een eigen server kunt hebben die alleen toegankelijk is voor je eigen vrienden. Pffff... ik ben zwaar aan het duimen. Dit is namelijk mijn enige zorg,

Bewerkt: door Entiendo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2072950
Rockstar heeft ideeën uit SA-MP gehaald?

Started by Entiendo, 23 Aug 2013

Ik ben bang dat GTA V het NET niet is!

Wat probeer je nou te suggereren? Dat SA-MP straks toch nog leuker is dan GTA 5 online?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2076056
Ik denk dat iedereen nu iets té hoge verwachtingen heeft..

In die post kan ik inleven, aangezien we echt heel veel hebben gezien wat in de trailers staan, maar nog niet de game.. ik zou het zo maar zeggen. We zien het wel! :D

Rockstar heeft ideeën uit SA-MP gehaald?

Ik ben bang dat GTA V het NET niet is!

Wat probeer je nou te suggereren? Dat SA-MP straks toch nog leuker is dan GTA 5 online?

Volgens mij zei hij dat niet, toch? :?

Bewerkt: door Extreem

Geplaatst:
comment_2077368

Als het goed is gaat het met de huizen zo:

Ik koop een huis en kan vanaf daar iedereen buiten zien en mensen inviten naar mijn huis, vanaf buiten zie je niemand, en kun je ook alleen het huis in als je hem zelf hebt, ik weet niet of je bijv. ook nog een namenlijst ziet, wie allemaal een huis in dat gebouw heeft zodat je een request kan sturen om binnen te komen, zou me wel vet lijken, maar het wordt ongeveer zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.