Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Na 12 jaar eindelijk helikopters (en meer) in GTA III!

Een doorn in het oog van veel GTA fans: in GTA III kan je niet een (fatsoenlijk) vliegtuig of een helikopter besturen. Nu, 12 jaar later, heeft SilentPL een modificatie gemaakt om dit voor elkaar te krijgen! Zie het onderstaande filmpje.

De volgende luchtvoertuigen zullen door de modifactie in GTA III bestuurbaar zijn:

  • Maverick
  • LCPD Maverick
  • LC News Maverick
  • Hunter (with functional weapons)
  • Armadillo
  • Dodo (full-winged)
  • Skimmer
  • Biplane

Sommige voertuigen hebben zelfs wapens:

Kijk voor meer informatie in het topic op GTAForums.com of de pagina op GTAGarage.com.

Modificatie-topic op GTAForums.com

Modificatie op GTAGarage.com

Met dank aan @Puma voor het opmerken. thumbsup2.gif

Featured Replies

Met mijn nickname kan je dit niet anders dan geweldig nieuws noemen! Geniaal! _O_

Geweldig om te zien, dat het serieus twaalf jaar heeft geduurd.. _O_

Haha, leuk! Grappig dat er ook Vice City Stories voertuigen tussen zitten. Echt puik werk van de makers. :) Zou dit werken op de Android/iOS versie? Aangezien je daar volgens mij ook andere mods op kunt installeren.

Leuk, die mod. Wou GTA III altijd al eens vanuit de lucht zien, maar mijn dodo-skills waren iets te gebrekkig en strandden altijd in de rivier. Zal ik zeker eens installeren.

Heimwee naar deze gameperiodes. Maar leuk dat ze dit nog eens opfrissen, met zo'n mods. :)

Wat opvalt is dat je de stunt bonussen krijgt als je in zo'n voertuig zit. Wat mij verder opvalt zijn de gebouwen aan de bovenkant.. Deze zijn helemaal niet leuk weergegeven dus het lijkt er op dat Rockstar aan het begin al heeft aangegeven dat het nooit de bedoeling was om te vliegen in GTA III

Wat ik mij nu ook afvraag is of ze gosthtown kunnen gaan bezoeken hierdoor.

Haha ik heb altijd genoten van gta 3, belande alleen ook telkens in het watertje met de dodo -.-' perfecte modificatie dus :)

Bijzonder leuk om te zien dat mensen na al die jaren nog steeds modificaties maken voor de oudere GTA's. :)

Toen ik dit nieuwsbericht las dacht ik eerst: "Ach, ik heb dit soort voertuigen nooit gemist eigenlijk in III." Maar die Hunter... dat was toch wel tof geweest hoor. Mooi dat na al die jaren III blijkbaar nog steeds zo veel aanspreekt dat zo'n mod nog verschijnt.

Wat ik mij nu ook afvraag is of ze gosthtown kunnen gaan bezoeken hierdoor.

Lijkt me toch wel. Die kun je immers ook met de Dodo bereiken, dus waarom niet met de andere vliegende voertuigen?

  • 2 weeks later...

Heb deze mod al eerder gezien op GTAGarage... maar toch mooi dat dit gewoon voorpagina nieuws is op gtaforum.nl :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.