vanaf vandaag staat er elke week in de gazet van antwerpen (beste krant in Belgie :lol: ) een heel blad met veel info over gaming. vandaag stond er o.a. de mod van Patrick W in . er stond zelf een foto bij :rolleyes: :lol: . ik ga nog ff op de site zoeken en als ik het vind zal ik wel editen :rolleyes:
edit: het staat niet op de site :angry:
edit: ga even het bericht over typen :lol:
verborgen sek in 'Grand Theft Auto':
Patrick Wildenburg, een 36-jarige kerel uit het Nederlandse Deventer, geniet sinds kort grote bekendheid in de Verenigde Staten, Pw wist verborgen seksscenes te openen in het populaire computerspel: grand theft euto: san andreas
nog een klein stukje: Over die seksscenes is in de VS grote beroering ontstaan. Spelletjesfanaat PW geeft met een gratis te downloaden 'mod' (een brokje software :rolleyes: ) toegang tot de verborgen scenes in de pc-versie van gta:sa. ook in ons land is het spel het meest verkochte ooit
vanaf vandaag staat er elke week in de gazet van antwerpen (beste krant in Belgie :lol: ) een heel blad met veel info over gaming. vandaag stond er o.a. de mod van Patrick W in
. er stond zelf een foto bij :rolleyes:
:lol: . ik ga nog ff op de site zoeken en als ik het vind zal ik wel editen :rolleyes:
edit: het staat niet op de site :angry:
edit: ga even het bericht over typen :lol:
verborgen sek in 'Grand Theft Auto':
Patrick Wildenburg, een 36-jarige kerel uit het Nederlandse Deventer, geniet sinds kort grote bekendheid in de Verenigde Staten, Pw wist verborgen seksscenes te openen in het populaire computerspel: grand theft euto: san andreas
nog een klein stukje: Over die seksscenes is in de VS grote beroering ontstaan. Spelletjesfanaat PW geeft met een gratis te downloaden 'mod' (een brokje software :rolleyes: ) toegang tot de verborgen scenes in de pc-versie van gta:sa. ook in ons land is het spel het meest verkochte ooit

Bewerkt: door david