Jump to content
Geplaatst:
comment_2071764

Ten eerste weet ik niet zo goed of ik het hier goed post maar goed.

Nou ja, ik ben dus mijn email-adres vergeten. Ik heb misschien 2 uurtjes geleden een nieuw account aangemaakt. Maar ik heb waarschijnlijk een typfout gemaakt bij het intypen van mijn email. Het zou dus xxx moeten zijn. Ik heb verschillende varianten geprobeerd en een beetje een typ fout te 'faken'. Overigens weet ik wel mijn username en password!

Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik moet doen??

>>> Door Thundercover: E-mailadres voor je eigen veiligheid verwijderd. ;)<<<

Bewerkt: door Thundercover

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2071789

Ok, andere manier om er te komen:

Rechtsboven op je naam klikken. Dan klikken onder je foto op Profiel Bewerken. Dan ga je naar het tabje Info over Mijzelf. Lukt dat wel?

Hmm, op mijn naam klikken heeft geen zin.. Ik klik zo vaak als maar wat..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2071799

Ok, is dat je naam? Want daar kan ik namelijk niks mee vinden. Probeer toch eens opnieuw Origin te downloaden, want het lijkt alsof je een heel andere versie hebt. puh2.gif

Ja dat is mijn naam, trouwens ik ben nu Battlefield 3 aan het downloaden (6%) dat gaat verloren neem ik aan (niet dat dat wat uitmaakt) ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2071812

Nee. Als je Origin afsluit kun je op een later tijdstip gewoon doorgaan met je download. knipoog.gif

Bump.. Alles opnieuw geinstalleerd, maar het had geen succes.. Maar ja, zolang ik met mijn username kan inloggen is alles goed :/

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2072069

Ja, in de software kan dat. smile3.gif

Heel vreemd dit, ik heb net in mijn Gmail-inbox een mail gekregen voor mijn wachtwoord te resetten. Dit zou dan dus betekenen dat het mijn email adres is. Maar met inloggen doet ie het niet..

• 2 years later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.