Jump to content
Geplaatst:
comment_2071861

Zojuist door een Rockstar-medewerker via Newswire bevestigd:

We’re pleased to confirm that Grand Theft Auto V has officially gone gold and we’re now preparing the game for release on September 17th for PlayStation 3 and Xbox 360. Unfortunately, as many of you may already know, some people who downloaded the digital pre-order of Grand Theft Auto V through the PlayStation Store in Europe were able to access certain GTAV assets leading to leaked information and media from the game appearing online. You can read Sony’s statement on this here:http://blog.us.plays...auto-v-update/. As you can imagine, we are deeply disappointed by leaks and spoilers being spread in advance of the game's launch. GTAV represents years of hard work by many people across the world, and we all couldn't be more excited to finally share it with you properly this September 17th. Please stay tuned here at the Rockstar Newswire for all announcements about GTAV between now and game release as we definitely still have more to officially reveal.As a specific note to our Social Club community, please remember Rule #1 right above the Comment Box. Please do not proliferate such things here as we certainly don’t want any misinformation spread from things that are fake nor do we want spoilers spread regarding anything that might be true. Anyone engaging in such discussion here at the Rockstar Newswire before September 17th will have commenting privileges revoked until well after the game’s release. Thank you all for your understanding and your support.

dbE0wvv.png

http://www.rockstarg...l-artisans.html

EINDELIJK ISSIE KLAAR!

- Haakontje

Bewerkt: door Haakontje

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2072358

:7

Als de game nu officieel de goldstatus heeft moet 'ie geloof ik nog op de disc gezet worden, dan verschepen.. Ik denk dus dat de winkels in de loop van de week ervoor de boel wel binnen gaan krijgen. Zolang die ene winkel 'm de dag ervoor maar heeft, zodat ik m'n nachtrelease disc kan bemachtigen.

Geplaatst:
comment_2072362

:7

Als de game nu officieel de goldstatus heeft moet 'ie geloof ik nog op de disc gezet worden, dan verschepen.. Ik denk dus dat de winkels in de loop van de week ervoor de boel wel binnen gaan krijgen. Zolang die ene winkel 'm de dag ervoor maar heeft, zodat ik m'n nachtrelease disc kan bemachtigen.

Ja precies, en ook genoeg binnen krijgen voor mensen die later komen..

Geplaatst:
comment_2072365

Klopt helemaal. Rockstar is nu bezig om alles op disc te zetten. Dan moet het inderdaad nog verscheept worden. Ze zullen inderdaad volgende week wel een levering krijgen, waardoor het zat op tijd is. :)

Geplaatst:
comment_2072575

Yeeh!, eindelijk. Leuk om dat te zien. Het is trouwens zo dat de cd's al veel eerder bij de winkels zijn. Vooral bij grotere winkelketens die ze gelijk van de Publisher krijgen (ipv van een distributeur die ze doorstuurt naar de kleinere winkels), omdat ze "genoeg tijd" nodig hebben om ze naar al hun winkels te versprijden. Hierdoor hebben de winkel ketens ze meestal al een week voor release binnen en liggen ze 2 dagen later echt in de winkels.

Hierdoor komt het ook vaak voor dat er "per ongeluk" een game voor release al wordt verkocht. De winkels noemen dit hun enige manier om een game te verkopen en te concurren met webshops die vaak goedkoper zijn en op de dag zelf bij je afleveren.

Geplaatst:
comment_2072590

je zou maar winkeleigenaar zijn..... lekker 1 of 2 dagen voor de release lekker spelen. ik ken mensen bij game mania in vlaardingen en ik zal er een stiekem naar vragen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.