Geplaatst: 14 juli 200519 jaren comment_180587 ej kweet nog niet veel van gta mods kzou graag willen wetuh hoe het moet welke progamma's je er voor nodig heb enzo is er misschien ergens een site waar alle info te vinden is alvast bedankt
Geplaatst: 14 juli 200519 jaren comment_180596 op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt. En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken
Geplaatst: 14 juli 200519 jaren Auteur comment_180651 op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt.En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken key bedankt maaruh waar kan je dat progamma downloaden wat daar in die laatste link staat ? Bewerkt: 14 juli 200519 jaren door CiviC
Geplaatst: 14 juli 200519 jaren comment_180667 Sorry maar mijn site is een paar dagen down omdat er een nieuwe site komt. Dus veel links werken niet.
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_180869 op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt.En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken key bedankt maaruh waar kan je dat progamma downloaden wat daar in die laatste link staat ? Je kan die allemaal downloaden in de gtagames.nl database. Maar je zal even moeten wachten aangezien de site van Eclipse down is. Als je geen zin hebt om te wachten kan je ook even googelen .
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181459 Je kan alvast wel gaan texturen, je hebt hier voor ndoig IMG tool 2,0 en TXD workshop 3,5, dan kan je kleidng, gebouwen enzo aan passen, met modellen heb je de site van Eclipse nodig
ej kweet nog niet veel van gta mods
kzou graag willen wetuh hoe het moet
welke progamma's je er voor nodig heb enzo
is er misschien ergens een site waar alle info te vinden is
alvast bedankt