Joriz Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Zoals jullie wel weten is een paar dagen terug helaas enkele data van GTA5 gelekt door Sony. Hierbij hebben enkele GTA-fans deze data bemachtigd. Echter willen wij het op GTAForum.nl leuk houden. Wij vinden dat iedereen tot 17 september dient te wachten tot het spel echt uit is zodat iedereen ook de ervaring kan hebben zoals Rockstar Games heeft bedoeld. Het is dus tot 17 september niet toegestaan om deze gelekte gamedata, waaronder audiofiles en videofiles, te posten. Tevens is het niet toegestaan op dit forum (uit context gehaalde) plotelementen nu al te verklappen. Daarnaast is het auteursrechtelijk niet toegestaan deze data te posten. Na de release kunnen we wel het spel, voor zover auteursrechtelijk toegestaan, natuurlijk wel gaan analyseren op WikiGTA en op het forum met de daarbij bedoelde spoiler-tags. Alvast bedankt voor jullie begrip! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Helder verhaal Joriz, en begrijpelijke keuze. Ook bij mij is de informatiehonger groot, maar wel tegelijkertijd beperkt tot wat Rockstar zelf vrijgeeft en uiteraard onze eigen speculatie daarop. Gelukkig wordt de net vernieuwde V-site nog regelmatig gebruikt om nieuwe dingen te laten zien zoals van de week het geval is, dus we hoeven ons tot V zeker niet te vervelen! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik ben blij met deze keuze omdat ik zeker niets wil weten tot ik de game zelf speel. Ik haat het om niet voor een verrassing te komen te staan. Meestal weet je dab ook meteen hoe je iets moet doen Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Helemaal mooi, mijn dag is gemaakt. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 o ik lees dit nu pas heb net iets gepost ( niet slaan aub) Reageren
PrioX Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Goede maatregel Joriz! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 ik kan hier heel kort over zijn...>> Logisch. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Prima. Ik ga ervan uit dat hier goed mee wordt omgegaan op het forum. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Is dit een keuze van de crew of heeft R* dit gevraagd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Oow, godzijdank. Een stroom aan spoilers via lekken kan ik echt wel missen, bedankt, goede regel! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Prima. Het gaat voor mij toch wel een halfjaartje duren totdat ik GTA V heb, dus spoilers ga ik toch wel meemaken, maar het is begrijpelijk dat zoiets wordt besloten. Goed werk! Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Bedankt Joriz, je redt me van mijn spoilerfobie. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik was uit mezelf al bezig om minder over GTA V te horen en het eigenlijk te beperken tot Voorpret lezen (omdat het moet ) en heel misschien een topic in de V-fora waar de kans op spoilers echt 0 is. Maar mooi dat er nu ook een regel voor bestaat, dat verlaagt het risico nog verder Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Worden alle huidige spoilertopics dan verwijderd/gesloten? Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Prima actie! Helemaal voor. Ik meed de desbetreffende topics uit mijzelf al. Toch fijn dat de crew deze maatregel ook heeft genomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.