Jump to content

Nieuwe informatie en screens - GTA V: Special & Collectors Editions


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    3

  • .Timothy

    2

  • Jacky-2007

    2

  • GTA5VehicleFreak

    2

Vind het wel jammer om te lezen dat Niko Bellic, Claude en Misty alleen in Multiplayer komen. Ik vind Misty wel een leuke optie maar ik zou dan liever doorsparen online. Ik vind die jas van Michael trouwens wel heel leuk, misschien overweeg ik nog om die in het echt te kopen, leuk topic! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelofelijk jammer dit.. Als dit eerder bekend was geweest had ik wellicht niet voor de gewone pre-order gegaan met de Atomic Blimp.. Anderzijds, wellicht krijgt die versie dan ook nog wat meer. Wel leuke dingen, hoop ze later via dlc alsnog wel te krijgen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vette bonus features! :) Kijk erg uit naar de Stunt Plane trials en speciale wapens.. De rest kunnen we hoogstwaarschijnlijk nog wel eens los kopen, als ik er de behoefte voor voel (een gratis garage is dan toch al niet meer zo'n voordeel, maar ja).

Link to comment
Delen op andere websites

[Alleen te krijgen in Grand Theft Auto Online door middel van het kopen van de GTAV: Collector's Edition.]

Bedoelt men hiermee dat de Khameleon alleen als je in GTAOnline bent te verkrijgen is als je de Editie hebt gekocht en gewoon normaal in singleplayer, of dat ie alleen maar in GTAOnline te krijgen is, niet in de singleplayer, en alleen als je de editie hebt gekocht?

En trouwens, die Khameleon ziet er flitsend uit! Het zou erg jammer zijn als je daarvoor weer een editie moet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...