Jump to content

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard?

Geplaatst:
comment_2072898

Nu we weten wat je zoal extra krijgt bij een collectors- of special edition van GTAV (weet je dat niet, klik dan hier), rijst de vraag of die content onze zuurverdiende centen wel waard is.

collector%27s.jpg

special.jpg

Ik speel zelf met de gedachte om voor de Special Edition te gaan, want dat is wel erg handig dat ze sneller hun skills regeneren en die map erbij, maar aan de andere kant zijn het ook skirre tijden.

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard? 59 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw centen?

• Jazeker, ik ga voor de Collector's Edition!
      13
    • Collector's Edition is me iets te gretig, ik neem de Special Edition.
      29
    • Het zijn skirre tijden, ik koop de reguliere versie van GTA V.
      16
    • Ik koop geen GTA V.
      0
    • Geen mening.
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2073023

Ik was er van overtuigd dat ik de normale editie had besteld en toen zag ik tot mijn grote geluk dat ik de special edition heb. Ik heb getwijfeld om de collectors edition te nemen, maar die is toch echt te duur. Ik was ervan overtuigd dat ik daarna de normale editie had genomen, maar kennelijk niet dus :)

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_2073163

Toch SE bestelt via dixons (10€ meer vind ik wel normaal voor artbook en alle extras).

Edit: ik had normale versie bestelt via gamemania voor 59,90 (ik had mijn oude games verkocht anders had ik het wel via webshops bestelt voir minder).

Bewerkt: door AOSY86

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2073266

Ik vind beide edities het geld niet waard.

Maar als trouwe GTA fan, betaal ik zelfs 1000 Euro voor een exemplaar, als dat de prijs van GTA was.

Kijk dat zien we graag, jij bent bijna Superlid.

Geplaatst:
comment_2073405

Aangezien ik nog een kortingsbon van 50 E had liggen voor GameMania (was cadeautje, niet voor ouwe games inleveren :puh: ) en het "skirre tijden" zijn (die kende ik nog niet :7 ) heb ik het belachelijk hoge bedrag van 10 E neergeteld voor de gewone GTAV. Een rib uit m'n goddelijk lichaam waar ik nu nog van bij moet komen. :sigaar:

Geplaatst:
comment_2073616

Een rib uit m'n goddelijk lichaam waar ik nu nog van bij moet komen. loveit.gif

Kijk, Dit vindt ik jammer. Kom dan even naar Emmen dan wil ik je wel ondersteunen d.m.v. van een donatie van €0,01 . Anders wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Geplaatst:
comment_2075168

Skirre tijden zijn het niet zozeer voor mij, maar ik heb eigenlijk nog nooit een Special- of Collector's Edition gekocht, en dat ben ik nu ook niet van plan te doen. Ja, leuk, een New Era petje, een opbergtasje, een hotrod en wat andere prullaria, maar daar ga ik geen extra geld voor neertellen. Die grote landkaart lijkt me wel erg tof, maar waarschijnlijk gaat dat net als met SA en IV, en belanden ze ergens tussen de ontelbare tijdschriften die ons huishouden rijk is. Standard Edition it is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.