Jump to content
Geplaatst:
comment_2072902

Rockstar Games heeft zojuist aangekondigd donderdag met een nieuwe Grand Theft Auto V trailer te komen. Na diverse eerdere trailers en gameplay video's is de trailer die donderdag online komt 'the official trailer'. De trailer komt donderdag 29 augustus om 17:00 online.

gallery_1_5_56266.jpg

Mocht je nog geen console hebben voor GTAV dan kan je, indien je dat nog niet hebt gedaan, meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee een Playstation 3 winnen!

Bron: Rockstar Games

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2072964

En weer iets nieuws uit de hoge hoed van Rockstar. Ben wel benieuwd of er ook nieuwe dingen in zitten, of dat het een "samenvatting" is van wat we tot nu toe zagen.

Geplaatst:
comment_2073039

Ik ga speciaal voor deze GTA V een nieuwe tv en PS3 aanschaffen, zal eerst eens kijken hoeveel de GTA V bundel met PS3 gaat kosten van Sony en Rockstar.

Maar hopelijk ben ik één van de gelukkige die een PS3 met GTA V wint!:D

Geplaatst:
comment_2073057

Da's dan meteen het laatste van GTA V dat ik ga kijken totdat ik 'm zelf ga spelen. Ben benieuwd wat Rockstar nog voor nieuws voor ons heeft liggen in zo'n trailer :)

Geplaatst:
comment_2073071
Da's dan meteen het laatste van GTA V dat ik ga kijken totdat ik 'm zelf ga spelen. Ben benieuwd wat Rockstar nog voor nieuws voor ons heeft liggen in zo'n trailer :)

Dat wou ik net ook zeggen Nandro Davids.

Geplaatst:
comment_2073086

Ben benieuwd! Inderdaad een goeie call gemaakt hier boven, wat we nu gaan zien is écht af op grafisch gebied.

Ik heb eerlijk gezegd geen specifieke wensen meer over wat te zien, er is al zoveel getoond.. Ik hoop maar dat ik bij het spelen straks niet teveel zo'n "oh ja, dit" en "oh ja, dat" gevoel heb en dat er nog meer dan genoeg over is wat we nog niet hebben gezien.

Ander psychisch puntje van aandacht is toch ook wel... Wat als eerste te doen nadat de eerste paar missies klaar zijn? Sporten, duiken, vliegen, touren? Het is teveel, kan niet kiezen... :7

Geplaatst:
comment_2073093

Nice! :D Gelukkig hoeft Rockstargames weinig gamers aan te trekken om gta 5 te kopen want het is nu al populair. Game van het jaar gaat het worden! :D Die trailers zijn gewoon om ons te amuseren :puh: Rockstargames hoeft geen aandacht meer, die hebben ze al. Al een hele jaar lang :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.