BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Voor de meeste forumleden is een GPS in Liberty City gebruiken pi-nuts! Vooral nadat je de game waarschijnlijk al 3 keer hebt uitgespeeld .... Daarmee laten we nog eens kijken wat jouw oriëntatie is in één van onze geliefde GTA stad! Regels Niet spammen! Alleen foto's en natuurlijk de antwoorden. De persoon die het antwoord goed raad mag een nieuwe foto posten. Max 3 post per dag. Wanneer er 10 foute antwoorden zijn gegeven is de vraagsteller verplicht een tip te geven. Overige forum regels moeten in acht worden genomen! Voorbeeld - Foto - Station Francis International Airport Francis International Airport Dukes (Straat mag) Om te starten: Succes >>> Door Guardian1980: Wanneer je GTA IV op een console speelt en niet in staat bent daar screens van te maken, kan je met behulp van bijvoorbeeld deze site toch zelf mooie screens maken. Vergeet dan niet de plattegrond te verwijderen en eventueel ook de noordpijl.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Dit kan nog eens leuk worden! Click here to view the SnapMap Ook even snel gekeken, nog niets gelijkaardigs gevonden binnen IV. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Snapmap klopt! Alleen nog de namen van de plaats Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Is dat Windmill Street? (Met de Triangle Club in Bohan) Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 (bewerkt) Is dat Windmill Street? (Met de Triangle Club in Bohan) Informatie is al genoeg! Correct Bewerkt: 27 augustus 2013 door BelgiumRedDevils Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 De "3 Posts per Dag"-regel zal hier ook gelden neem ik aan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Ook even snel gekeken, nog niets gelijkaardigs gevonden binnen IV. En daarom mag ie blijven De "3 Posts per Dag"-regel zal hier ook gelden neem ik aan? Uiteraard. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 (bewerkt) De "3 Posts per Dag"-regel zal hier ook gelden neem ik aan? Ja Bewerkt: 27 augustus 2013 door BelgiumRedDevils Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Leuk initiatief! Alderney, Acter, Vitullo Avenue Click here to view the SnapMap Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Dat is de juiste locatie! Volgende voor Hanneswasco! Reageren
PrioX Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Je staat op de splitsing van Union Drive West en Calcium St, en kijkt richting het zuiden., Click here to view the SnapMap Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Correct, volgende voor jou! Reageren
PrioX Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Sorry voor de lange wachttijd. Ik was vergeten dat ik een nieuwe plaats mocht bedenken. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Dat is denk ik in Broker, Outlook. De straatnaam weet ik niet, maar in het verlengde - en dan bedoel ik oost en west - ervan bevindt zich het huis van de McReary's? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.