Op een of andere manier kan ik geen enters plaatsen... zal wel aan IE liggen, maar heb nu even geen andere browser om te gebruiken!
Even back to topic, ik was me aan het vervelen en kwam uiteindelijk terug bij een spel dat ik een tijd geleden geniaal heb gevonden. Je maakt er je eigen levens en kunt die van andere spelen. Na even gekloot te hebben met de level editor kon ik aardig overweg met de tools. (Niet mooi of perfect, maar ik snapte het). Dus maakte ik het GTA V logo... Wat vinden jullie ervan en moet ik verder hiermee gaan...? Of misschien wel een heel leven creëren.. alleen wat valt er dan in zo'n level te doen? Alleen de letter ''F'' is al af en ik ben bezig met de I, maar de andere staan er maar als proef.
Op een of andere manier kan ik geen enters plaatsen... zal wel aan IE liggen, maar heb nu even geen andere browser om te gebruiken!
Even back to topic, ik was me aan het vervelen en kwam uiteindelijk terug bij een spel dat ik een tijd geleden geniaal heb gevonden. Je maakt er je eigen levens en kunt die van andere spelen. Na even gekloot te hebben met de level editor kon ik aardig overweg met de tools. (Niet mooi of perfect, maar ik snapte het). Dus maakte ik het GTA V logo... Wat vinden jullie ervan en moet ik verder hiermee gaan...? Of misschien wel een heel leven creëren.. alleen wat valt er dan in zo'n level te doen?
Alleen de letter ''F'' is al af en ik ben bezig met de I, maar de andere staan er maar als proef.