Jump to content
Geplaatst:
comment_2073598

Tm2eGNth.jpg

H5mPb4oh.jpg

Een persoon in Nederland, meent dat hij een exemplaar heeft weten te bemachtigen.

Hij plaatste deze foto's van de doos en je kunt zien dat de doos is opengesneden.

Is dit waar? Of heeft hij deze foto's gestolen van een of ander Amerikaans website?

Bewerkt: door Entiendo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2073601

Die foto's lijken me niet eens de hoesjes van een game. Denk dat het eerder de goodies zijn voor de SE en de CE. De games zijn nog niet verscheept, geloof ik.

Lijkt me ook wel dat mensen hun stock bijhouden en meteen zien als er iets verdwenen is.

Geplaatst:
comment_2073609

Ik vind het wel toevallig dat alle foto's die erop staan al bekend zijn, dit sluit natuurlijk niet uit dat het niet mogelijk is, maar ik verwacht dus dat de doos wat andere arts krijgt.

Geplaatst:
comment_2073613

Ik had ze net gezien, van de originele bron. Deze foto's komen van Reddit. De bron werkt in een magazijn, volgens hem is het de game (Xbox 360 versie) die in de dozen zit ;)

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2073631

Ben benieuwd of een medewerker er eentje achterover drukt en vervolgens op internet verspreid... Dit was wel het geval met Call of Duty Black Ops, die stond bijna twee weken voor de release al op The Piratebay.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.