Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2073842

die kamper O_O ik hoop dat je er echt in kan nu. ik denk het wel want volgens mij staat die deur open ( ik heb heel snel gekeken)

Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. :D Rijden waar je heen wilt en dan saven :puh: En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. :)

Bewerkt: door GTAKevin023

Geplaatst:
comment_2073900

Ik hoop ook dat die camper als huis kan dienen..

Dat je bijvoorbeeld lekker kan gaan touren en een keer in de woestijn of bergen kan slapen of natuurlijk op het strand met zonsondergang!

Prachtig dit

Geplaatst:
comment_2076252

Uit een van de nieuwe video's op de GTAV website. Wat is dat voor leuke trein/tram op de achtergrond? :)

Nu ik beter kijk kan het ook nog een bus zijn.

3zE3OSy.png

Bewerkt: door KVV

Geplaatst:
comment_2076711

Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. :D Rijden waar je heen wilt en dan saven :puh: En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. :)

Een beetje zoals in Red Dead met je kampvuurtje en tentje? Ideaal!
Geplaatst:
comment_2077623

Vind die tram erg cool. Lijkt me leuk als ze dan ook Angels flight hebben nagemaakt (natuurlijk dan wel Saints flight). Voor de gene die het niet kennen: het is een korte trambaan die Bunker hill in het hartje van LA oploopt, hier een foto: 450px-Angels_Flight_East.jpg

Geplaatst:
comment_2077808

Waarom zie ik in dit soort dingen de laatste tijd alleen maar Stunt Jumps? puh2.gif

Om je vraag misschien te beantwoorden.: :D

Je bent een vrije Persoon met misschien een opvliegend karakter. Je wil altijd naar grote hoogte stijgen en je vindt het misschien niks om iets laag bij de gronds werk te doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.