Jump to content
Geplaatst:
comment_2073961

hallo ik ben nieuw hier maar heb een probleem

ik wil gta 4 op mijn desktop zetten maar krijg hem niet aan de loop tot nagelbijtens aan toe

wat te doen mijn specs zijn

asus sabertooth 990fx

amd fx 8120 8 core 3.89 ghz

2x gtx 550 ti overclockt

16 gb ram

2T sata hdd

moet iemand nog meer specs

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2073971

Welke error krijg je precies? Neem er een screen van via de prt scr knop, plak 'm in Paint, sla 'm op en upload 'm op Tinypic. Post de link hier zodat we je kunnen verder helpen.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2073977

Welke error krijg je precies? Neem er een screen van via de prt scr knop, plak 'm in Paint, sla 'm op en upload 'm op Tinypic. Post de link hier zodat we je kunnen verder helpen.

Serieus, tegenwoordig nog tinypic gebruiken? :7

Heb je hem al eens geprobeerd te starten met launchgtaiv.exe in de installatiemap?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2073989

als ik gta 4 start dan krijg ik social club (de nieuwe soort na patch 1.0.7.0) dan klik ik play dan laad hij en komt terug bij hetzelfde social club start pagina

dit gebeurt zowel bij gtalauncher en gtaexe

windows is voorzien van service pack 1

ik krijg geen enkele foutmelding

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van 2 berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Geplaatst:
comment_2074102

Dus je videokaart drivers zijn versie 320.49? :)

Alles drivers van je moederbord nakijken, ik weet niet welke moederbord je precies hebt dus ik zal ze beiden sturen. Als je de asus sabertooth 990fx hebt klik, indien je de asus sabertooth 990fx R2.0 hebt klik. Tevens kan kan je ook nog de drivers van intel bekijken. :bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2074280

ik heb de game opnieuw geistalleerd en alles geupdate en het werkt lag is stukken minder af en toe doet hij et nog wel ik heb nog geen patch over de game gedaan nog zou dat ook moeten ???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.