- Reacties 43
- Bezichtigingen 5.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
FcUtreg4Life 4 posts
-
Phoenyxar 3 posts
-
Michael 2 posts
-
Ezra24rct3 2 posts
Welke stad? 58 leden hebben gestemd
-
1. Zeg het hier:
-
Liberty City (III)2
-
Vice City17
-
Los Santos (III)1
-
San Fierro3
-
Las Venturas4
-
Liberty City (IV)10
-
Los Santos (IV)21
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
We hebben er wel een handjevol, GTA-steden, maar in welke van die steden zou jij daadwerkelijk willen wonen? Of als je zou moeten kiezen, welke wordt het dan? Dit is niet hetzelfde als je favoriete GTA of favoriete map/stad. Want de kans is groot dat je een bepaalde map wel leuk vindt, maar je er nooit echt naartoe zou willen gaan.
Zelf ben ik een enorm fan van Liberty City, zowel de III- als IV-era variant. Ik hou van de duistere sfeer die de twee steden uitstralen en ik vind ze gewoon fantastisch. Maar als ik moet kiezen tussen alle steden die er zijn als "verblijfplaats" dan zou het San Fierro worden. Misschien wel de slechtst uitgewerkte stad in de hele geschiedenis van GTA (toegegeven door Rockstar dat ze snel er bij is geflanst) maar ze doet me wel als een soort fictief thuis aan. Hoe zit dat bij jullie?
[table=header]Stad|Voorbeeld
Liberty City (III)|
Vice City|
Los Santos (III)|
San Fierro|
Las Venturas|
Liberty City (IV)|
Los Santos (IV)|
[/table]
Heb enkel de steden toegevoegd vanaf het III-era. Het lijkt mij moeilijk om een diepgaand beeld te krijgen van de TDV-locaties. Maar als je het daar niet mee eens bent: Laat het even weten via een reactie.
Voor Los Santos in het IV-era is het wat vroeg om te beslissen, maar misschien weten jullie het nu al?