Geplaatst: 7 september 201311 jaren comment_2076285 Was nog vrij weinig over vermeld over het hele internet, maar is ook zeker toegevoegd bij de laatste update. - Haakontje
Geplaatst: 7 september 201311 jaren comment_2076323 Zeer mooi artwork, denk dat dit 1 van die characters is die heel vaak en dicht in de verhaallijn zit.
Geplaatst: 7 september 201311 jaren Auteur comment_2076520 Zeer mooi artwork, denk dat dit 1 van die characters is die heel vaak en dicht in de verhaallijn zit. Even een idee dat ik pitch over wat ik denk dat de rol van Lester zal zijn: Als ik zo naar dat prikbord kijk en de trailers in acht nemende heb ik het idee dat Lester een grote rol gaat spelen bij Heists (mogelijk hacken van dingen die helpen om makkelijker ergens binnen te dringen).
Geplaatst: 8 september 201311 jaren comment_2076709 Volgens mij kun je daar best eens gelijk in krijgen. Dat of hij is ... het meesterbrein achter de kraken/overvallen
Geplaatst: 8 september 201311 jaren comment_2076722 Ben ik de enige die altijd denkt aan Lester uit GTA Chinatown Wars? http://nl.wikigta.org/wiki/Lester_Leroc
Geplaatst: 8 september 201311 jaren comment_2076748 Ik denk 't. Ik associeer 'm met Brian uit TLAD. Regelneefje van de groep maar met onduidelijke intenties.
Geplaatst: 8 september 201311 jaren comment_2076750 Wat betreft uiterlijk en handelen - voor zover wij weten - inderdaad te associëren met Brian. Maar de naam lijkt me genoeg om daaraan te denken.
Geplaatst: 8 september 201311 jaren comment_2076845 Volgens mij kun je daar best eens gelijk in krijgen. Dat of hij is ... het meesterbrein achter de kraken/overvallen ik denk: eerlijk gezegt niet dat hij het genie achter de overvallen is, michael eerder, mar dat hij zo iemand is die alles kan regelen. Bv als je ets zoekt dat hij weet waar je dat kan vinden of het voor je regelt.
Geplaatst: 9 september 201311 jaren comment_2077111 Ben ik de enige die altijd denkt aan Lester uit GTA Chinatown Wars? http://nl.wikigta.or...ki/Lester_Leroc Wat is er met Elvis gebeurd dan? Lee Leroc Elvis
Was nog vrij weinig over vermeld over het hele internet, maar is ook zeker toegevoegd bij de laatste update.
- Haakontje