Jump to content

Man start petitie om GTA V niet naar de PC te brengen

Geplaatst:
comment_2078545

Een petitie om GTA V naar pc te brengen heeft al meer dan 340.000 handtekeningen verzameld, maar er is ook eenpetitie de ronde aan het doen die Rockstar vraagt om vooral géén pc-versie van GTA V uit te brengen. De reden? "Zodat pc-gamers hun lesje leren en stoppen met het stelen van games." Inmiddels hebben al meer dan 4.000 mensen de petitie ondertekend.

Voorlopig is een pc-versie van GTA V nog niet officieel aangekondigd, maar verwacht wordt dat die pc-versie er uiteindelijk wel zal komen. Voor PS3 en Xbox 360 verschijnt de game 17 september.

Bron: http://www.4gamers.be/nieuws/29893/1/Man-start-petitie-tegen-pc-versie-GTA-V-om-pc-gamers-lesje-te-leren

Wat vinden jullie van de petitie die die man heeft gestart?

Zelf vind ik dat het echt compleet nergens opslaat... Zonder computers was GTA niet eens mogelijk...

Bewerkt: door VFreak

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2078685

Dit is grappig.... alsof een paar duizend mensen tegen de pc versie zullen slagen met een domme petitie tegen miljoenen die voor zijn.

R* zal echt niet zeggen, ja! laten we miljoenen dollars laten liggen omdat een paar mensen een petitie start LoL.

Geplaatst:
comment_2078913

Niets "moet" natuurlijk.. :7

Overigens niet handig om hierover een topic te starten hè, hoe meer aandacht je het geeft, hoe beter zijn resultaat zal worden. Ja echt waar, ook niet-GTA-fans lezen hier. ;)

Geplaatst:
comment_2079056

Vind ik niet kunnen. Hij gunt de PC-gamers ook niks. Die reden is gewoon flauwekul. Voor de PS3 kun je GTA V en andere ook downloaden.. Dus die reden slaat nergens op :clown: Maargoed, voor de pc komt V toch wel alleen nog afwachten hoelang het nog zal duren :bier::engel:

Geplaatst:
comment_2079257

volgens mij heeft iedereen wel eens wat gedownload wat eigenlijk niet mag

waarom denk je dat die shit zo achterlijk duur is( en dat is ook de reden dat mensen het downloaden)

ik download eigenlijk alleen verouderde spellen omdat ik geen gamepc heb

nieuwe spellen koop ik gewoon omdat ik wil dat ze goed draaien en ik vind het niet erg om te betalen voor het plezier dat die spellen me geven

Geplaatst:
comment_2079506

Ik vind het nogal waar, ja. Maar dit is niet de weg. Het helpt niet om illegaal downloaden tegen te gaan. Het helpt wel om de uploaders aan te pakken. Laten we eerlijk zijn, natuurlijk valt het downloaders ook wel te verwijten, maar de grootste fout ligt hem bij de uploaders. Die moeten aangepakt worden vind ik. Stoppen met pc versies maken is gewoon gebruikers pakken op hun favoriete console.

Ik verwijt het dan ook Sony dat deze vooraf de game beschikbaar maken, niet de gebruiker. Als je je content hackbaar vrijgeeft..

Geplaatst:
comment_2079509

Ik snap dat je sony iets wil verwijten, maar daar komt nog de minste schade vandaan. Door sony lekte alleen de radiozenders, wat tv en andere in-game video, door microsoft lekt meteen de hele game uit...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.