HA5H Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Sowieso fan-made volgens mij, want het is ook een ietwat andere stijl dan dat Rockstar hanteert voor V. Vooral de vacht vind ik niet kloppen, en inderdaad, ook dat logo rechtsonder is zeer ongebruikelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Erg mooi artwork, het ziet er echter inderdaad anders uit dan de vorige screenshots. Het kapot gebeten jersey op de grond lijkt van een basketbal-team te zijn, wellicht een parodie op de Lakers of de Clippers. Terwijl sporten zoals wielrennen en tennis bevestigd zijn, weten we nog niet of we weer kunnen basketballen, iets waar ik wel op hoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Dat het 'n basketbalshirt is en basketbal niet bevestigd is als speelbare sport doet niet zozeer terzake. Het gaat om de kleur van het shirt, de kleur van de grootste rivalen van de Grove Street Family, het paars van de Ballas gang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 't Ziet er moot uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Dat het 'n basketbalshirt is en basketbal niet bevestigd is als speelbare sport doet niet zozeer terzake. Het gaat om de kleur van het shirt, de kleur van de grootste rivalen van de Grove Street Family, het paars van de Ballas gang. De kleuren van de Lakers zijn ook de kleuren van de Ballas, een parodie is goed mogelijk en misschien zijn bepaalde gangs supporters van één van de teams. Basketbal is eenmaal de grootste sport in de ghetto's in LA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Echt of nep, de tekening ziet er sowieso heel mooi uit! Bedankt voor het posten Haakontje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Dat het 'n basketbalshirt is en basketbal niet bevestigd is als speelbare sport doet niet zozeer terzake. Het gaat om de kleur van het shirt, de kleur van de grootste rivalen van de Grove Street Family, het paars van de Ballas gang. De kleuren van de Lakers zijn ook de kleuren van de Ballas, een parodie is goed mogelijk en misschien zijn bepaalde gangs supporters van één van de teams. Basketbal is eenmaal de grootste sport in de ghetto's in LA. Klopt, maar ik denk dat je er dan wel teveel achter zoekt. Maar hé ... das slechts mijn mening, geen feit. Bewerkt: 12 september 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Heel erg vet, zelfs al is 'ie niet van Rockstar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik vind het een hele mooie artwork, zeer gelijk met de stijl die Rockstar hanteert, al dan iets lichter kleurgebruik. Het R* tekentje rechts onderin duidt denk ik wel aan dat het niet officieel artwork is. Jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik had 'm al bekeken, leek eerst echt. Maar net toch even vergeleken met de artwork van Franklin en Chop, en daar is Chop heel anders getekend. Fake, denk ik dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Zonder twijfel fanmade, maar toch zeer bedankt voor het delen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Fanmade of niet (is het wellicht wel) het is enorm goed gemaakt. Zou zo echt kunnen zijn. Maar heeft Chop ook niet kleinere beentjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Fanmade, boeiend, het ziet er ontzettend vet uit. In de gaten houden voor de volgende release zou ik zeggen, Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Sowieso fan-made volgens mij, want het is ook een ietwat andere stijl dan dat Rockstar hanteert voor V. Vooral de vacht vind ik niet kloppen, en inderdaad, ook dat logo rechtsonder is zeer ongebruikelijk. Dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.