Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!

Geplaatst:
comment_2078936

Wie GTA V al in hun bezit hebben laat dat hier even weten en hoe je er aan gekomen bent!

Zodat meer mensen hem kunnen halen en lekker kunnen spelen....!

Er zijn vast wel mensen die het weten of wat dan ook en nee dat Zijn GEEN SPOILERS!!!!!

• Reacties 112
  • Bezichtigingen 22.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2080674

Ik heb zo juist een telefoontje gehad, morgen om 9:00 kan ik mijn pre-order bij intertoys ophalen. Meteen om 9:00 ophalen voor ik na mijn werk ga, jammer dat ik morgenavond pas kan spelen, laat staan tot begin oktober moeten wachten zoals bol.com aan geeft.

Geplaatst:
comment_2080703

Heb hem besteld bij Dixons 2 maanden geleden. Had nu wel een mailtje verwacht dat hij verzonden was, maar helaas.

Iemand anders die nog geen bevestiging van verzending heeft gehad bij dixons?

Geplaatst:
comment_2080715

Heb hem besteld bij Dixons 2 maanden geleden. Had nu wel een mailtje verwacht dat hij verzonden was, maar helaas.

Ik heb een berichtje gekregen van dixons dat hij verzonden is!

Geplaatst:
comment_2080717

jupp bol.com levert pas weer over een tijdje hoorde ik als je hem pas 3 weken van tevoren ofzo hebt besteld

Ik heb hem 11 maanden en 12 dagen geleden besteld. :7

Geplaatst:
comment_2080719

Ik heb GTAV besteld bij bol.com, en daar staat ook nogsteeds ''wordt verwerkt..''.. boos.gif

Zelfde. Ze worden normaal gezien deze nacht allemaal verzonden dus hopelijk is ie d'r morgen wel. smile3.gif

Edit: Verzonden

Bewerkt: door Big Boss

Geplaatst:
comment_2080725

Ik heb hem bij bol.com besteld, maar weet iemand wanneer ik een mailtje krijg dat hij verzonden is. Of een mailtje met een track and trace code? Ga een beetje twijfelen of hij wel echt op de release wordt geleverd.

Je krijgt een mailtje na 23:00 uur dat de game verzonden is. Indien je de special editie of de collectors editie heb besteld ontvang je tevens een track en trace code die je vanaf morgen ochtend kunt bekijken. Indien je een track en trace code ontvangt kan je tevens zien tussen welke tijd de postbezorger komt.

Aah.. Super bedankt! Hoe weet jij dit eigenlijk??

Ik bestel vaker bij Bol.com en tot nu toe is het altijd goed gegaan. Als PostNL ze werk doet heb jij hem morgen in huis ;)
Geplaatst:
comment_2080730

Ik ook, alleen klantenservice zei dat mijn order vannacht verstuurd zou worden naar filial (afhaal gekozen). Maar ik heb geen mail ontvangen... En volgens dixons accaunt : in behandeling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.