Thundercover Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Dit is het reactietopic voor Sportkenners 2013/2014. Plaats hier al je vragen en opmerkingen, babbel over de verschillende uitslagen, lach de achtergebleven concurrentie uit; het mag hier allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Top dat je dit stokje hebt overgenomen Thuco. Een grotere variatie aan sporten, ik ben benieuwd wat je uit de hoge hoed gaat toveren. Spijtig dat je nu niet meer tot de concurrentie behoort, maar ik denk dat NandroDavids een geduchte tegenstander zal zijn. Maar hoe het ook gaat lopen, ik heb er zin in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Top dat je dit stokje hebt overgenomen Thuco. Dit inderdaad (...) ik denk dat NandroDavids een geduchte tegenstander zal zijn. En dit helemaal Ik heb er zin in om 't 's vanaf de andere kant mee te maken, en ga mijn uiterste best doen om op z'n minst het podium te halen. Hopelijk is er veel concurrentie in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Een andere website met startlijsten: http://www.cyclingfever.com/startlist.html . Welke beter is mag je zelf uitvogelen, maar deze werd mij in ieder geval aangeraden door NandroDavids. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Spannend... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Misschien komen alle uitslagen aan het einde van de contest; zo blijft het superspannend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Netjes Guardian, om alle namen bij de tijdrit voor mannen goed te hebben Helaas was ik vergeten in te zenden voor de wegwedstrijd voor vrouwen, waar ik sowieso punten heb misgelopen met Vos. Maar goed, het is nog vroeg in het seizoen, alle tijd om de achterstand in te halen. En hopelijk denken meer leden er zo over, want 3 deelnemers is wel wat karig helaas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Benieuwd welk volgende evenement Thundercover op ons voorspellers loslaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Benieuwd welk volgende evenement Thundercover op ons voorspellers loslaat. Het WK Darts eind december? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Insturen kan tot zaterdag 30 november, 12.00 uur. Wil je een herinnerings-PB ontvangen, laat het mij even weten. Ik heb al ruim voor de deadline twee inzendingen binnen. Je hebt nog 62 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2013 Inmiddels het aantal inzendingen verdubbeld. Vergeet het niet: er zijn hier weer veel punten te verdienen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Vergeet niet in te sturen voor het WK Darts! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 En, heeft er nog iemand punten gepakt met het WK Darts? De Olympische Spelen komen er ook snel aan nu, lijkt me iets om redelijk groots aan te pakken. Guardian1980 weet volgens mij wel hoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 De Olympische Spelen komen er ook snel aan nu, lijkt me iets om redelijk groots aan te pakken. Guardian1980 weet volgens mij wel hoe Zei de expert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2014 't Is zeker geen probleem als ik vanaf nu terug meedoe met dit contest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.