Jump to content
Geplaatst:
comment_2079638

Zou het kunnen zijn dat elke personage gelijk al kan vliegen?

Ik zag namelijk in een gameplay dat Franklin in een vliegtuig stapte en zo weg vloog.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2079640

Ik geloof dat het wel kan, geheel zeker ben ik niet. Ik denk dat je alleen je skill kunt trainen d.m.v. een flight school of door te vliegen, net zoals je dat met auto rijden doet, dat doet Franklin ook beter dan de anderen maar Michael en Trevor kunnen ook auto rijden.

Geplaatst:
comment_2079651

Ik zie het voor me zoals in GTA SA, dat Trevor(die al een vliegbrevet heeft uit zijn army days) gewoon het vliegveld op komt, maar dat michael en franklin, voor ze enige ervaring hebben d.m.v. bijvoorbeeld een flight academy of lessen van trevor(?), een wanted level krijgen wanneer ze het vliegveld op proberen te komen.

Geplaatst:
comment_2079676

Het lijkt mij dat je gewoon met iedereen kan vliegen.

Met de een beter dan de ander welliswaar.

Naar het lijkt me vaag dat je mef franklin voor een vliegtuig staat en er niet inkan omdat hij geen les heeft gehad

Geplaatst:
comment_2080163

Vliegen is inderdaad mogelijk met Franklin en Michael, maar de besturing is redelijk lastig. Bij een te snelle stuurbeweging ben je de controle over het toestel zo kwijt. Trevor heb ik nog niet vrijgespeeld, maar ik ga er vanuit dat vliegen met hem een stuk soepeler zal gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.