Jump to content
Geplaatst:
comment_2080841

In navolging van de pre-release quiz, nu degene voor het echte spel. Het oude topic is gesloten, nu kunnen we tenminste over echte feiten praten.

Regels:

• Maximaal 3 berichten per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • Vermijd vragen die een spoiler als antwoord hebben.

De eerste vraag: wat voor activiteiten zijn er allemaal op de pier te doen?

• Reacties 672
  • Bezichtigingen 119.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2101496

Dat is eigenlijk het correcte antwoord, toch het dichtste.

Route 66 eindigt in LA (Santa Monica eigenlijk), dat waar Route 68 in V in een cirkel rond LS draait zonder ergens heen te gaan. Volgende voor FcUtreg4Life (oftewel: Eerste die hier een vraag wilt stellen, doe dit!)

Geplaatst:
comment_2101764

Oke, hier komt mijn vraag, maar let wel: Deze bevat 'n spoiler", dus antwoord daarom ook graag in de vorm van een spoiler.

Wanneer ja aan het einde van het spel de optie: Kill Michael kiest, hoe komt deze dan aan z'n einde?

Er zijn 2 antwoorden mogelijk, ik wil ze allebei.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
comment_2101785

Niet geheel correct

Franklin duwt Michael over de reling, maar heeft hem nog wel vast. Optie 1 is: Hij laat los. Optie 2 is: Hij probeert hem op te trekken, echter geeft Michael hewm 'n kopstoot waardoor hij alsnog loslaat.

, maar je zit er dicht genoeg bij. Dus .... volgende voor jou.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
comment_2103967

Sanders Motorcycles is een kleine motordealer Los Santos. Geef me via een SnapMap waar het is gelegen en wat (welke voertuigen, namen nodig) zou ik er hypothetisch gezien kunnen kopen?

Geplaatst:
comment_2107229

Een tip misschien? Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken. :7

In Los Santos natuurlijk!

Het zit in de buurt van die vehicle impound in SP...

Dat is inderdaad in de buurt. Ten Noorden van Olympic Freeway.

En nu veel zoekplezier!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.