Jump to content
Geplaatst:
comment_2080841

In navolging van de pre-release quiz, nu degene voor het echte spel. Het oude topic is gesloten, nu kunnen we tenminste over echte feiten praten.

Regels:

• Maximaal 3 berichten per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • Vermijd vragen die een spoiler als antwoord hebben.

De eerste vraag: wat voor activiteiten zijn er allemaal op de pier te doen?

• Reacties 672
  • Bezichtigingen 119.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2335221

Hoorde dat ik het kan doen, zelf wilde ik een erg moeilijke vraag stelen, maar ik moet nog in LA langs alle plekken.

Dan kan ik er een vraag over stellen, dus dat voor een andere keer. Wel heb ik deze vraag en je moet raden waar ik in zit.

Mijn vage vraag, als nodig hints

Ik zit veilig en kan bijna niet beschoten worden, het enigste wat me kan doden is een explosie....het is wel een duur grapje.

Bewerkt: door Kratod

Geplaatst:
comment_2335488

Kuruma?

Jij bent gewoon te slim en je antwoord klopt.

Ik kan bijna niet beschoten worden, maar een explosie dood me wel en vernietigt mijn auto ook.

Door de verzekering moet de speller veel geld betalen. Mijn volgende vraag word wel super moeilijk, tenzij er hier nog een slim persoon is O:)!

Geplaatst:
comment_2335561

Noem 2 voertuigen die een speciale versie hebben gekregen waarin je dingen kan doen die je niet in de normale versie kan doen.

Bewerkt: door Tommie59

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.