Jump to content
  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2080960

Ik heb gewone versie besteld bij Dixons en de postbode van post-nl heb ik vanmorgen al gespot met post voor ons. Ik heb alleen wel een track en trace code gekregen met bezorging tussen 14:00 en 16:00. Vreemde is dat mijn status nog maar bij het eerste blokje ontvangen bij post nl is. Omg, de bezorgdatum staat op woensdag 18 september dus die sukkels zijn gewoon te laat geweest met versturen terwijl ik wel al om 16:38 mijn factuur kreeg. De afzender is ook nog is vlak bij mijn huis.

EDIT: Dixons gebruikt het warehouse waar ik gewerkt heb dus dat vertrouwde ik wel. Alhoewel ik weet dat ze soms bij extreme drukte wel is iets voor de volgende dag laten staan.

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_2080979

Nou, gebeld met zowel PostNL als Bol.com. Beiden bieden hun nederige excuses aan, maar we kunnen nu niks doen. En ja, ze geven elkaar de schuld...

En zeiden ze nog iets over wanneer ze het nu zouden bezorgen?

Pre-order je hem een jaar geleden... en waarvoor...

Geplaatst:
comment_2080983

Waarschijnlijk morgen. Als hij er over vier dagen nog niet is is hij officieel kwijt. Bol.com heeft problemen op grote schaal. De vrouw van PostNL zei dat ze al helemaal was platgebeld door mensen die naar 'dat spelletje' vroegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.