Jump to content
Geplaatst:
comment_2081135

De titel zegt eigenlijk al genoeg, wat heb jij vandaag ontdekt in GTA V?

Een geheime locatie die je nog niet kende, of een geheime weg, een speciale feature of eender wat dat je niet hebt gezien in trailers of dat je nog niet wist. Aangezien deze game zo waanzinnig groot is verwacht ik dat je elke dag wel iets nieuws ontdekt in de mooie wereld van GTA V. Gelieve wel op te passen met spoilers! :puh:

• Reacties 566
  • Bezichtigingen 93.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2177817
Dat het slim is in Jetski races, om naar achteren te leunen , aangezien als je naar voren leunt, je als het ware de golf induikt.

Werkt dat op dezelfde manier met boten?

Erger me er namelijk aan dat je zo op de golfen stuitert, waardoor de vaart er uitgaat.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2181829

Waar ik achter ben gekomen tijdens het spelen zijn de volgende punten .

De potlitie maakt het onmogelijk om een leuke schietpartij te maken omdat zij zo agressief zijn te snel sterren bijkomen , echt heel erg irritant .

Het politie systeem is heel slecht uitgewerkt en de auto's reageren zo agressief zodat een achtervolging storend is in plaats van een leuke achtervolging .

Dus het hele politie systeem verpest zeker de gameplay .

Je healt word veels te snel afgenomen en ook al heb je de zwaarste armor , heel erg jammer dat Rockstar North daar iederskeer in de fout gaat .

Ik was al bang dat GTA 5 deze minpunten zou bevatten , heel erg jammer omdat het de rest heel goed is uitgewerkt .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.