Jump to content
Geplaatst:
comment_2081135

De titel zegt eigenlijk al genoeg, wat heb jij vandaag ontdekt in GTA V?

Een geheime locatie die je nog niet kende, of een geheime weg, een speciale feature of eender wat dat je niet hebt gezien in trailers of dat je nog niet wist. Aangezien deze game zo waanzinnig groot is verwacht ik dat je elke dag wel iets nieuws ontdekt in de mooie wereld van GTA V. Gelieve wel op te passen met spoilers! :puh:

• Reacties 566
  • Bezichtigingen 93.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2299646

s' Ochtends had ik in een Solo-sessie van GTA Online een NPC vliegtuigje gespot, normaal kom ik nooit zo'n ding tegen. Blijkbaar een zeldzame verschijnsel, maar toch is 't leuk om nieuwe dingen te ontdekken :puh:

Hierbij laat ik een foto zien van een vliegtuigje die door een NPC bestuurd wordt:

0_0.jpg

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2302143

Dat je met 2 vrienden tegelijk kan chillen. Heb als Michael met Franklin en Trevor gechilld en als Franklin met lamar en Trevor. Sommige van deze combies leveren leuke gesprekken op :puh:

Geplaatst:
comment_2302235

Sinds vandaag had ik de Dignity Village gevonden, terwijl ik 'm wel eerder kon vinden... :$

Het is aan de ene kant best wel jammer dat het bijna niets voorstelt, op een paar huisjes na dan :-(

1000px-DignityVillage2-TopandAerialViews-GTAV.png

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2336607

Ik heb dit ontdenkt vandaag in GTAV

In Grand Senora Desert

Dit is niet de mijn waar iedereen het over heeft waar je naar binnen kunt

0_0.jpg

Dit in Del Perro op de tunnel muur

0_0.jpg

Ik heb nog wel meer ondekt vandaag in GTAV maar dit is toch wel iets bezonders vind ik

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2337150

'n Tijdje geleden kwam ik tot de conclusie dat de map niet oneindig is, spijtig, wat anderzijds wel begrijpelijk is. Als je het toch probeert met bijv. een

helikopter, dan riskeer je dat het uit elkaar valt. Wat op zich best wel amusant is. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.