Jump to content
Geplaatst:
comment_2081135

De titel zegt eigenlijk al genoeg, wat heb jij vandaag ontdekt in GTA V?

Een geheime locatie die je nog niet kende, of een geheime weg, een speciale feature of eender wat dat je niet hebt gezien in trailers of dat je nog niet wist. Aangezien deze game zo waanzinnig groot is verwacht ik dat je elke dag wel iets nieuws ontdekt in de mooie wereld van GTA V. Gelieve wel op te passen met spoilers! :puh:

• Reacties 566
  • Bezichtigingen 93.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2084676

Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked :puh:

Geplaatst:
comment_2084680

Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked puh2.gif

Ik dacht eerst dat het vannuit het niets kwam, want ik zag een blauw balletje vanuit de rand van mijn beeldscherm op mij afvliegen.

Geplaatst:
comment_2085014

random event spoiler

Ik reed met Michael in in het westen van Blaine County op de snelweg. Opeens stonden er enemies aangegeven op de radar en ja hoor, het begin van No Country for Old Men zit ook gewoon in GTA V, super vet :*D

Geplaatst:
comment_2085025

Dat als je door de prikkeldraad van een hek zoals bij de legerbasis kijkt je de bomen normaal ziet, en niet mistig of zo. Tja, moeilijk om uit te leggen ga maar zelf kijken :puh:

Geplaatst:
comment_2085095

Dat ergens in blaine Country dichtbij Trevors safe house een soort berg plek is waar hippies bij elkaar komen waarbij je allemaal muurschilderingen van aliens ziet die allemaal standtjes doen ^_^

Geplaatst:
comment_2085136

Dat de random encounters / events inderdaad erg lucratief kunnen zijn. Ik las hierboven zojuist over een koffertje met 25k erin, ik heb een random encounter meegemaakt waarbij er twee koffers met ieder 5k als buit te halen viel.

Ik reed door Blaine County, 's nachts. Bij een motel langs de weg zag ik van veraf al allemaal alarmlichten knipperen. Erheen, op een afstandje geparkeerd en dichterbij gaan kijken. De LSPD was verwikkeld in een druk vuurgevecht met wat tuig. Er stonden zo'n vijf politiewagens met bijbehorende agenten tegenover een stuk of zes boefjes. :puh: Rustig blijven staan, totdat de politie klaar was met het afschieten van de bende. (want arresteren brengt zoveel werk met zich mee.. :7 ) Vervolgens hoor ik één van die agenten roepen "nobody touch those briefcases!" wat dan uiteraard gewoon uitnodigt om zelf te gaan zoeken. Ik vond er twee, en kreeg er geen Wanted level van. *Rinkel*, kassa! :tu:

Geplaatst:
comment_2086164

Er was een vrouw in nood, die me wist te vertellen dat haar vriend een hartaanval ofzoiets heeft gehad. Ik rende met haar mee naar een steegje, trekt ze opeens haar pistool.. Komen er opeens twee gewapende kerels tevoorschijn die roepen: "give me your money" :')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.