Jump to content
Geplaatst:
comment_2081260

Ik heb na mijn eerste heist met Michael een nieuwe auto gekocht online, de:

Cognoscenti Cabrio

Manufacturer: Enus

Influences: Bentley Continental GT

Daarna naar de Tune shop gereden en voor 80.000 aan spul eronder gegooid, toch wel een erg leuke + in het spel en de auto staat altijd voor de deur als ik hem nodig heb.

Maar wat is jou Favoriete Auto in het spel (tot nu toe)? (misschien screenshot?)

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 6.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2126794

De G klasse! Oftewel de Benefactor Dubsta, mijn droomauto.

De Jeeps van Merryweather staan voor mij op de tweede plaats, echt hele toffe wagentjes.

Voor het racen een Nissan GT-R ofwel de Annis Elegy RH8, volledig getuned. Stuurt perfect!

De Gauntlet vind ik de beste muscle car.

En de Sandking XL om chaos te veroorzaken.

Geplaatst:
comment_2128337

Je moet ze kopen via ingame websites? Oke. Maar hoeveel websites zijn er en waar kun je vinden hoe ze heten? ;)

Misschien 'n beetje laat, maar er zijn 2 websites waar je personenauto's kunt kopen. Beide zijn te vinden via de internetapp op je ingame mobieltje. Open het web, ga naar "transport & travel" en voila ... daar vind je 5 sites die diverse vervoersmiddelen verkopen. Voor auto's en/of motoren ga je naar legendarymotorsport.net en/of southernsanandreassuperautos.com.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.