Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181224 bij de GTA San Andreas Walkthrough staat een kart wagen dus ging ik op zoek naar de aangewezen maar vond niks bestaat de kart wagen wel heeft er iemadn echt bewijs en niet de foto vanGTA San Andreas Walkthrough
Geplaatst: 16 juli 200519 jaren comment_181746 Kijk in de walkthrough bij vehicles en dan bij kart....... daar staat ook locaties van meerdere karts
Geplaatst: 16 juli 200519 jaren comment_182398 voor de luie mensen maar pas na een bepaalde missie allemaal!
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182847 ik heb alleen maar de vraag gelezen maar staat die niet bij die lege rivier (ik heb hem daar toch gezien) ergens aan de zijkant niet ver van CJ's huis. Maar die komt er nadat je die missie gedaan hebt in San Fierro of zokiets. Denk ik
bij de GTA San Andreas Walkthrough staat een kart wagen dus ging ik op zoek naar de aangewezen maar vond niks bestaat de kart wagen wel heeft er iemadn echt bewijs en niet de foto vanGTA San Andreas Walkthrough