ik heb last van een wel heel raar probleem. Onlangs heb ik een wachtwoord op mijn computer gezet, omdat deze laptop niet meer alleen voor thuisgebruik zal zijn. Ik draai Windows 8 Professional 64-bit. Wat is het probleem? Het probleem is dat ik soms wel tot tienmaal toe mijn wachtwoord moet intypen vooraleer ie het aanvaardt. Dan staat er negen keer "password incorrect". Ik ken m'n wachtwoord van binnen en van buiten, ik ben er 100 procent zeker van dat ik het juist intyp en nog krijg ik "password incorrect". Omdat ik mezelf niet helemaal vertrouwde, heb ik karakter per karakter(!) m'n wachtwoord ingetypt om er 100 procent zeker van te zijn(als je alles 1 voor 1 intypt, is er gewoon geen kans op typo's hé..) dat alles klopt. Helaas, nog krijg ik vaak de melding dat m'n wachtwoord fout is.
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik 'm helemaal niet opgestart kreeg, maar ik neem liever geen risico en wil dit liefst zo vlug mogelijk opgelost zien.
Hey,
ik heb last van een wel heel raar probleem. Onlangs heb ik een wachtwoord op mijn computer gezet, omdat deze laptop niet meer alleen voor thuisgebruik zal zijn. Ik draai Windows 8 Professional 64-bit. Wat is het probleem? Het probleem is dat ik soms wel tot tienmaal toe mijn wachtwoord moet intypen vooraleer ie het aanvaardt. Dan staat er negen keer "password incorrect". Ik ken m'n wachtwoord van binnen en van buiten, ik ben er 100 procent zeker van dat ik het juist intyp en nog krijg ik "password incorrect". Omdat ik mezelf niet helemaal vertrouwde, heb ik karakter per karakter(!) m'n wachtwoord ingetypt om er 100 procent zeker van te zijn(als je alles 1 voor 1 intypt, is er gewoon geen kans op typo's hé..
) dat alles klopt. Helaas, nog krijg ik vaak de melding dat m'n wachtwoord fout is.
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik 'm helemaal niet opgestart kreeg, maar ik neem liever geen risico en wil dit liefst zo vlug mogelijk opgelost zien.
Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg,
MP