Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

father &son

Bij de missie Father& Son moet je samen met franklin achter de gestolen boot aan! als franklin er op staat wordt hij elke keer van de boot geduwd door de tweede vijand en hier loop ik vast . ik kan hem niet opvangen en de vijand niet kapot schieten. iemand hier nog handige tips over??

Featured Replies

Voor zover ik weet is het de bedoeling dat Michael die vijand neerschiet. Dit lukte bij mij zonder veel problemen. Franklin proberen op te vangen, heeft volgens mij niet zo heel veel nut.

Franklin dien je inderdaad pas op het eind te redden. Het enige wat je in dit stuk moet doen is hem van die vijand redden.

Die gozer moet je inderdaad neer knallen :-)

Zoals mensjes al zeiden, je moet hem neerschieten. Op de PS3 doe je dit, door op de L1 knop te drukken (en ingedrukt te houden, en dan te aimen met R3)

...

Als je een xBox player bent, dan moet je maar beter opletten bij de tip colommen die verschijnen tijdens missies xD

Edited by Goten21

• 3 weeks later...

Vooral geen zorgen maken over dat die naar beneden valt!

Ik heb de missie een paar keer over moeten doen, en elke keer als hij dreigde te vallen, duurde het alsnog wel even, en zou ik genoeg tijd hebben om eerst de tegenstander neer te schieten.

En wat er hierboven al werd gezegd: auto richten en dan neerknallen

Ik heb ook die gozer neer geschoten en toen moest je inderdaad Franklin opvangen maar zit wel wat tijd tussen. Ik probeerde ook de banden van de trekker kapot teschieten maar dit werkte helaas niet (Was gehecht aan me boot) :)