September 19, 201312 yr Is het mogelijk meer garages te kopen? Heb nu voor alle 3 de characters een garage van 4 auto's plus hun huizen zelf waar je er 1 in kwijt kan. Die garage waar je 10 auto's in kwijt kunt.. Is dat alleen online of moet je daar wat voor doen? (Story mode uitgespeeld)
September 19, 201312 yr Dit is volgens mij of alleen online, of alleen voor mensen met de collector's edition. Of alleen voor de mensen met de CE online.
September 23, 201312 yr Ik kon helaas geen CE meer krijgen heb de Special maar wat had ik die CE graag gewild vanwege die garage. Volgens mij was die garage en 2 van de 3 voertuigen die bij de CE horen zowel on als offline te gebruiken en enkel het 3e voertuig alleen online... Edited September 23, 201312 yr by SpeedFight2
September 23, 201312 yr 10-car garage is alleen online, de mensen met de CE hebben ‘m gratis, de rest zal ‘m moeten kopen.
Is het mogelijk meer garages te kopen?
Heb nu voor alle 3 de characters een garage van 4 auto's plus hun huizen zelf waar je er 1 in kwijt kan. Die garage waar je 10 auto's in kwijt kunt.. Is dat alleen online of moet je daar wat voor doen? (Story mode uitgespeeld)