Hallo allemaal, tis alweer een poosje geleden dat ik hier rondhuppelde en zou graag weer eens een nieuwe signature willen. Hoe die eruit ziet mag je helemaal zelf bepalen, er zijn slechts 2 dingen die ik wel wil terugzien:
- In mijn vroegere signatures had ik vrijwel altijd een voertuig uit gta, de ene keer had ik een auto, de andere keer een vliegtuig. Ik wil dus graag een voertuig uit GTA in de signature hebben. Welke voertuig mag je zelf bepalen en uit welke GTA mag je ook zelf weten.
- Mijn naam Ymosky moet erop staan
Type: Signature
Stijl: Maakt niet zoveel uit?
Grootte: Maximaal 500x150 natuurlijk, maar kleiner mag ook als dat mooier is!
Voorbeeld: Heb ik niet
Tekst: Ymosky
Rand: Als dat leuk staat
Kleuren: Liefst een beetje frisse kleuren, Zegmaar GTA V fris, en niet GTA IV somber
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Ik wil graag een signature met een voertuig uit GTA
Owjah, en als je daarna nog tijd over hebt, mag er ook wel een nieuwe avatar bij, die is ook wel aan vervanging toe geloof ik
Hallo allemaal, tis alweer een poosje geleden dat ik hier rondhuppelde
en zou graag weer eens een nieuwe signature willen. Hoe die eruit ziet mag je helemaal zelf bepalen, er zijn slechts 2 dingen die ik wel wil terugzien:
- In mijn vroegere signatures had ik vrijwel altijd een voertuig uit gta, de ene keer had ik een auto, de andere keer een vliegtuig. Ik wil dus graag een voertuig uit GTA in de signature hebben. Welke voertuig mag je zelf bepalen en uit welke GTA mag je ook zelf weten.
- Mijn naam Ymosky moet erop staan
Type: Signature
Stijl: Maakt niet zoveel uit?
Grootte: Maximaal 500x150 natuurlijk, maar kleiner mag ook als dat mooier is!
Voorbeeld: Heb ik niet
Tekst: Ymosky
Rand: Als dat leuk staat
Kleuren: Liefst een beetje frisse kleuren, Zegmaar GTA V fris, en niet GTA IV somber
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Ik wil graag een signature met een voertuig uit GTA
Owjah, en als je daarna nog tijd over hebt, mag er ook wel een nieuwe avatar bij, die is ook wel aan vervanging toe geloof ik
Bewerkt: door Ymosky