Gister dan eindelijk voor het eerst paar uurtjes GTA V kunnen spelen! Erg cool! Dat worden nog veel meer uren spelen
Nou zat ik gister even te neuzen in de stock market, want ik ging de eerste missie doen van Lester, iets tegen LifeInvaders (hoe maak ik eigenlijk een spoiler-tag?!) dus ik dacht laat ik gelijk wat aandelen kopen van hun concurent maar wie is dat dan? Werd mij niet direct duidelijk, door verschillende bedrijven te openen zie je wat ze een beetje doen. Dat kost helaas veel werk en ik wilde doorspelen dus maar laten gaan.
Nou is mijn vraag is er of heeft iemand een lijst met de verschillende bedrijven en wie hun concurent is? Zou wel erg handig zijn! Voor vrijwel alle spelers lijkt mij
Hopelijk kan iemand mij en waarschijnlijk veel andere mensen blij maken
Hallo beste mensen,
Gister dan eindelijk voor het eerst paar uurtjes GTA V kunnen spelen! Erg cool! Dat worden nog veel meer uren spelen
Nou zat ik gister even te neuzen in de stock market, want ik ging de eerste missie doen van Lester, iets tegen LifeInvaders (hoe maak ik eigenlijk een spoiler-tag?!) dus ik dacht laat ik gelijk wat aandelen kopen van hun concurent
maar wie is dat dan? Werd mij niet direct duidelijk, door verschillende bedrijven te openen zie je wat ze een beetje doen. Dat kost helaas veel werk en ik wilde doorspelen dus maar laten gaan.
Nou is mijn vraag is er of heeft iemand een lijst met de verschillende bedrijven en wie hun concurent is? Zou wel erg handig zijn! Voor vrijwel alle spelers lijkt mij
Hopelijk kan iemand mij en waarschijnlijk veel andere mensen blij maken
Groet, Mark (nieuw member op de site)