Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082340 Wist niet hoe ik die andere moest sluiten of de titel veranderen vandaar een nieuw topic. Als het bij mij donker word in Gta worden de schaduws heel wazig. Deze foto bijvoorbeeld, is in Micheals huis bij de schoorsteen. Normaal gesproken is dat gewoon zwart maar niet meerdere wazige kleuren. Hier nog een paar fotos: Zoals je ziet is de op z'n pak niet echt mooi. Dit zijn nog kleine dingetjes, maar als een heel gebouw in de schaduw staat of donker is zie je dit: Ik weet nou niet of dit aan mijn Xbox ligt, of aan mijn tv.. Ik heb een Samsung LED Tv met HDMI kabel. Ik heb ook al andere HDMI kabel geprobeert maar dat werkte niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes.
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082341 Misschien is het... Een instelling? Misschien van je licht... Idk tbh!
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082343 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082344 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082356 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD Ik bedoelde met V dus GTA 5
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082371 Na het installeren krijg je de optie om je scherm te calibreren. Heb je dit ook gedaan? Zo niet, kan je dit alsnog doen in het instellingenmenu.
Geplaatst: 20 september 201311 jaren Auteur comment_2082378 Ja heb ik gedaan, Weet niet 100% of ik het goed doe, hij is wel zichtbaar in ieder geval.
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082392 Probeer eens de instellingen van de TV (waarschijnlijk de kleuren).
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082395 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD Ik bedoelde met V dus GTA 5 Oh
Geplaatst: 20 september 201311 jaren comment_2082396 Heb je dit alleen met GTA V? Zoja, dan weet je genoeg. (prutsen met de instellingen van GTA V) Zoniet, ligt het aan je tv of Xbox.
Wist niet hoe ik die andere moest sluiten of de titel veranderen vandaar een nieuw topic.
Als het bij mij donker word in Gta worden de schaduws heel wazig.
Deze foto bijvoorbeeld, is in Micheals huis bij de schoorsteen.
Normaal gesproken is dat gewoon zwart maar niet meerdere wazige kleuren.
Hier nog een paar fotos:
Zoals je ziet is de op z'n pak niet echt mooi.
Dit zijn nog kleine dingetjes, maar als een heel gebouw in de schaduw staat of donker is zie je dit:
Ik weet nou niet of dit aan mijn Xbox ligt, of aan mijn tv..
Ik heb een Samsung LED Tv met HDMI kabel.
Ik heb ook al andere HDMI kabel geprobeert maar dat werkte niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes.