September 21, 201312 yr Ik ben begonnen aan de 2de heist en heb gekozen voor de offshore ofzo moest ik een duikboot stelen en een helikopter nu heb ik dat gedaan. En micheal zen fly school doen heb ik ook gedaan. Maar nu komt er niks meer van wat ik verder moet doen?
September 21, 201312 yr Staat er niet ergens nog een 'H' tekentje? Anders moet je waarschijnlijk nog een 'getaway' auto zien te regelen.
September 21, 201312 yr Heb ik ook gehad ga eerst rustig verder met missies dan komt vanzelf de heist
September 21, 201312 yr Author o oke heb ook al shooting rang gedaan voor stukje met franklin. En de missie waar micheal trevor en franklin aan elkaar voorstellen. N ukrijg ik op trevor een onbekend telefoontje en doe ik deze missie effe
September 21, 201312 yr Je hoeft trouwens die lessen niet te doen. Heb ik ook niet gedaan. De lessen zijn alleen nodig als je voor de offshore opdracht gaat
Ik ben begonnen aan de 2de heist en heb gekozen voor de offshore ofzo moest ik een duikboot stelen en een helikopter nu heb ik dat gedaan. En micheal zen fly school doen heb ik ook gedaan. Maar nu komt er niks meer van wat ik verder moet doen?