September 21, 201312 yr Hallo, Ik heb op Youtube gezien dat je bij de laatste missie van de storyline moet kiezen om Michael of Trevor te vermoorden. Mijn vraag is dus als je een hebt vermoordt dat je die personage gewoon nog kunt verder gebruiken? >>> Door Svenie: Spoilertag geplaatst. Gelieve hier in het vervolg op te letten.<<<
September 21, 201312 yr Hoeft niet. Kies voor "Death Wish" als je geen van de drie dood wilt (Optie C) Edited September 21, 201312 yr by Dipsie8
September 21, 201312 yr Author Oke, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Edited September 21, 201312 yr by sander1234
September 21, 201312 yr Dan blijven Trevor, Franklin en Michael leven en vermoord je Wei Cheng, Steve, Stretch en Devin
September 21, 201312 yr Author Hallo, Ik heb op Youtube gezien dat je bij de laatste missie van de storyline moet kiezen om Michael of Trevor te vermoorden. Mijn vraag is dus als je een hebt vermoordt dat je die personage gewoon nog kunt verder gebruiken? >>> Door Svenie: Spoilertag geplaatst. Gelieve hier in het vervolg op te letten.<<< is goed moest nog even kijken hoe dat precies werkte
Hallo,
Ik heb op Youtube gezien dat je bij de laatste missie van de storyline moet kiezen om Michael of Trevor te vermoorden.
Mijn vraag is dus als je een hebt vermoordt dat je die personage gewoon nog kunt verder gebruiken?
>>> Door Svenie: Spoilertag geplaatst. Gelieve hier in het vervolg op te letten.<<<