Jump to content
Geplaatst:
comment_181356

In deze Tutorial gaan we een wapen aanpassen:

Wat heb je nodig:

Vice City Weapon Workshop v1.06

Waar te downloaden:

In de Download Database, in de VC Editor en Tools

Op deze site: Klik

Stappen:

1. Je hebt je Weapon Workshop geinstalleerd, nu open je hem, je krijg de melding "Base not found will appear! Push GTA "Directory"!, je drukt op OK, en nu selecteer je je GTA Vice City folder

2. Oke nadat je dit allemaal hebt gedaan, krijg je als het goed is een rijtje te zien met wapens (links in beeldscherm, boven de About knop), hier selecteer je je wapen, we nemen als voorbeeld de Minigun, selecteer de Minigun

3. De functies van het progamma, hier onder een plaatje te zien met wat functies van het progamma

naamloos0fl.gif

-1 Flags: Hier mee kan je de effecten van het wapen aanpassen

-2 Damage, dit is de damage die het slachtoffer te verduren krijgt

-3 Amount of Ammunition: Dit zijn de hoeveelheid kogels, die je krijgt als je het wapen bij Ammu Nation koopt

-4 Animation to Play: Dit is de animatie die je wapen afspeelt als je ermee schiet

4. In deze stap gaan we de Minigun aanpassen, we veranderen de Damage van het wapen naar 200, hiermee ontploft waarschijnlijk een auto in keer.

Nu gaan we de Animatie aanpassen, we veranderen de Animatie naar Grenade, hierdoor gaat je wapen omhoog als je schiet, dat ziet er wel grapig uit

5. We hebben nu de eerste aanpassingen aan het wapen gedaan, en ook de belangrijkste, de komen de wat mindere, we gaan nu aanpassen, als je het wapen koopt bij Ammu Nation, dat je er 350 kogels bij krijgt, dus maak er 350 van

6. Als laats passen we de Flags van het wapen aan, we gaan niet veel veranderen, we vinken alleen heavy weg, waardoor je wapen licht wordt, en je kan sprinten

NOTE: Vink niet alles aan daardoor crasht je spel, en de meeste Flags hebben geen effect

7. We slaan nu de aanpassingen van het wapen op

Je hebt nu een wapen naar eigen wensen, dit veranderen kan handig zijn bij zware missies

--EINDE--

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1278223
Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Ik denk niet dat veel mensen die tutorial gaan volgen, als het niet over GTA IV of San Andreas gaat. Weinig mensen hebben nu behoefte aan tuts van GTA VC of GTA III

Apple-Mac

Geplaatst:
comment_1281102
Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Ik denk niet dat veel mensen die tutorial gaan volgen, als het niet over GTA IV of San Andreas gaat. Weinig mensen hebben nu behoefte aan tuts van GTA VC of GTA III

Apple-Mac

Niet veel, maar misschien wel een paar. Ik haat het dat iedereen zo geinteresseerd is in SA en IV! Daarom ga ik tuts maken en het maakt mij niet uit hoeveel mensen die dan lezen, hij is bedoeld voor mensen die hulp nodig hebben en die daar ook echt naar op zoek zijn. Ookal leest maar 1 iemand mijn tut dan nog heb ik toch die 1 iemand geholpen en dat is al voldoende voor mij.

Geplaatst:
comment_1281105

Apple-Mac

Niet veel, maar misschien wel een paar. Ik haat het dat iedereen zo geinteresseerd is in SA en IV! Daarom ga ik tuts maken en het maakt mij niet uit hoeveel mensen die dan lezen, hij is bedoeld voor mensen die hulp nodig hebben en die daar ook echt naar op zoek zijn. Ookal leest maar 1 iemand mijn tut dan nog heb ik toch die 1 iemand geholpen en dat is al voldoende voor mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.