wat had beter gekund spoiler
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Wat had volgens jullie beter gekund. Het is natuurlijk een dik spel maar er is altijd wel wat dat je beter wou zien.
Eerst even mijn goeden punten.
het spelen met 3 chapter vind ik zelf te gek ook dat je missie met ze 3 gaat doen enzo.
Dat het auto pimpen weer terug is vind ik ook erg leuk
Me min punten
Had het verhaal wel veel langer geweeld. Ze hadden met franklin meer bende missie kennen toe voegen. Met trover maar missies tegen ze vijanden doen. Micheal missie kunnen geven over ze weg gelopen familie en tegen de fib
En had het kopen van huizen graag terug gezien vind ik zeker een min punt helemaal omdat ze het laten zien in de gameplay
En ze hadden naar mijn mening ook wat meer gebouwen mogen plaatsen waar je in kan.