Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2083120

Je eerste vraag:

Chop kan met je mee gaan als je op L1 of R1 klikt, volgens mij moet hij dan wel meelopen. Hij kan ook op een stoel voorin zitten.

Je tweede vraag:

Het appartament krijg je omdat Lester een plek nodig had voor een soort van Hide Out, of iets dergelijks. Hij regelt dan ook dat je in dat nieuwe huis kan gaan, en dan hoeft om die reden Franklin ook niet meer bij zijn irritante tante te wonen.

Geplaatst:
comment_2083121

Dat huis krijg je van Lester. Misschien ondertiteling aan zetten dan kan je de telefoontjes volgen... :puh: Hij heeft het duidelijk gezegd

>>> Door .Timothy: Spoilers weggehaald, zijn in missiehulp niet nodig.<<<

Bewerkt: door .Timothy

Geplaatst:
comment_2083296

Ga eens naast Chop staan hou L2 in en dan druk R1. Dan loopt chop met je mee. Als je hem weer kwijt wilt ga je weer naar chop en dan doe je hetzelfde. Chop zou dan naar huis lopen.

Geplaatst:
comment_2083462

Kom ik ook maar even met een vraagje over chop.

hoe krijg je zijn 'Happiness' omhoog?

Ik heb hem al meegenomen om een stukje te lopen, willekeurig mensen aan te vallen en een balletje met hem gegooid. Maar de Happiness lijkt maar niet omhoog te gaan.

Geplaatst:
comment_2083560

Chop zit bij mij nog steeds in zijn hok. Ik heb een keertje hem meegenomen (inderdaad met R1) om met een bal te gooien, maar ik vind die hond niks toevoegen eigenlijk.

Geplaatst:
comment_2084390

Word ook niet goed van die Chop ! Hij doet nooit wat ik wil !

In de app kan ik van alles doen behalve zijn poep opruimen

En laat ie daar nou heel ongelukkig van worden :/

Ben zo hopeloos qua Chop dat ik ook al begon te denken; zou er een dierenwinkel zijn ?! :erm:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.