Jump to content

GTA loopt vast bij opstarten


GTA_gerwin

Recommended Posts

Ik heb GTA V afgesloten terwijl ik net wasted was, en dan blijkt hij ook automatisch op te slaan. Daardoor deed mijn savegame het niet meer, en liep hij vast bij het laad scherm. Daarom heb ik de savegame van de harddisk van mijn Xbox verwijderd, maar nu start GTA nog steeds niet op en loopt hij zelfs alvast tijdens het copyrights scherm(dat krijg je gelijk na het rockstar logo te zien). Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

De beste oplossing is... koop een Playstation met GTA5

Fanboy spotted? Er is niks mis met een Xbox 360.

Misschien is je installatie op een of andere manier corrupt? Verwijder die eens, en start je spel op. Als het goed is installeert hij die 8GB dan weer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De beste oplossing is... koop een Playstation met GTA5

Fanboy spotted? Er is niks mis met een Xbox 360.

Misschien is je installatie op een of andere manier corrupt? Verwijder die eens, en start je spel op. Als het goed is installeert hij die 8GB dan weer. ;)

Ja, maar het vreemde is dat alleen mijn gameprofiel er last van en op andere gameprofielen GTA wel gewoon op start. En ik kan wel overnieuw beginnen op een ander profiel maar op dat profiel heb ik geen Xbox live abonnement en die heb ik wel nodig als ik binnenkort GTA online wil gaan spelen.

Weet jullie of de Xbox niet ergens iets op slaat als hij wordt afgesloten terwijl hij aan het saven is? Er staat wel ergens op de harde schijf wat bestandjes als content cache maar ik weet niet wat de gevolgen daarvan zijn als ik die probeer te verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

De beste oplossing is... koop een Playstation met GTA5

Fanboy spotted? Er is niks mis met een Xbox 360.

Misschien is je installatie op een of andere manier corrupt? Verwijder die eens, en start je spel op. Als het goed is installeert hij die 8GB dan weer. ;)

Ja, maar het vreemde is dat alleen mijn gameprofiel er last van en op andere gameprofielen GTA wel gewoon op start. En ik kan wel overnieuw beginnen op een ander profiel maar op dat profiel heb ik geen Xbox live abonnement en die heb ik wel nodig als ik binnenkort GTA online wil gaan spelen.

Weet jullie of de Xbox niet ergens iets op slaat als hij wordt afgesloten terwijl hij aan het saven is? Er staat wel ergens op de harde schijf wat bestandjes als content cache maar ik weet niet wat de gevolgen daarvan zijn als ik die probeer te verwijderen.

Waarschijnlijk is dat die 8GB, probeer dat maar gewoon is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb hetzelfde probleem op de PS3!

Hij loopt vast bij het laden van de story mode!

Andere games werken wel gewoon.

Wie helpt mij!

(PS3 Slim 120gb)

Ik heb zelf een ps3 toestel met gta V. Onlangs was er een update voor gta v en die kon ik niet doen.

ik kreeg het volgende, een zwart stilstaant beeld met niks van geluid.

Dat probleem is opgelost geraakt door mijn ps3 toestel 3 keer foutief uit te doen. [Kabel uit trekken]

Nadat ik dat heb gedaan, moest ik mijn ps3 toestel herstellen. Duurde 4/5 Minuten.

Ik starte het spel op, deed de update en alles was weer in orde.

Voor het kijken of je cd disc niet kapot is gegaan in het toestel, kun je best je cd eens proberen op een ander toestel.

Als het daar ook blokeerd, ligt het aan het spel en moet je een nieuw kopen.

Ik hoop dat dit heeft geholpen, u kunt ook altijd eens terug gaan naar de winkel die het verkocht om eens te laten controleren op foutmeldingen etc...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...