Jump to content

Éénmalige voertuigen


GTA_Michael

Recommended Posts

Dit topic is voor alle voertuigen die je maar 1 keer in de game kunt bemachtigen. Dat betekent dus dat als je hem op dat moment niet pakt je hem nooit meer kunt krijgen.

Ik zelf heb tot nu toe 2 voertuigen gevonden die je nooit meer terug ziet in het spel.


Een Mexicaanse Tornado

die je bij een stranger missie kan krijgen nadat je de illegale Mexicanen hebt opgepakt..

Speciale Functies:

Primary en Secondary Colors

2 Gitaren op de achterbank

Sticker met Mexicaanse vlag

Screenshot's:

0_0.jpg0_0.jpg


Een Comet met een speciale groene kleur

Je kunt hem krijgen nadat je Avery hebt achtervolgd in een stranger missie van Trevor

Speciale Functies:

Speciale groene kleur (Niet te verkrijgen in Los Santos Customs)

Screenshot:

0_0.jpg


Heb je zelf een voertuig gevonden dat éénmalig is? Laat het dan achter in de comments (Met screenshot!!) en ik add hem in de deze post.

(Vergeet niet de manier hoe je hem moet krijgen in een spoiler te zetten i.v.m eventuele spoilers.)

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_Michael

    3

  • Jochems

    3

  • .Sharingan

    2

  • Ata

    2

Ben die R* versie vd Aston Martin DB5 verder nog niet tegengekomen, behalve dan in de missie dat je deze van de set moest stelen. Nu weet ik dankzij de trailers dat hij in minstens nog een missie voor gaat komen -zover ben ik nog niet- , maar op straat heb ik 'm nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben die R* versie vd Aston Martin DB5 verder nog niet tegengekomen, behalve dan in de missie dat je deze van de set moest stelen. Nu weet ik dankzij de trailers dat hij in minstens nog een missie voor gaat komen -zover ben ik nog niet- , maar op straat heb ik 'm nog niet gezien.

Als het goed is kun je die gewoon online kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...