Geplaatst: 23 september 201311 jaren comment_2083909 Hey Laat hier even weten welke dieren je allemaal al hebt tegengekomen in GTA5 Dan kan iedereen een gedacht geven over welke dieren GTA5 allemaal bezit. Deze heb ik al tegengekomen: - Edelherten Mannelijk en Vrouwelijk - Everzwijnen - Honden - Coyotes - Lynch of Leeuwin of wat het ook mag zijn want het valt u aan als je in de geburen komt - Meeuwen
Geplaatst: 23 september 201311 jaren comment_2083912 Op WikiGTA hebben wij al een hele mooie verzameling aangelegd.
Geplaatst: 24 september 201311 jaren comment_2083937 Ik ben al vermoord door zo'n beest wat zo'n soort van tijger is
Geplaatst: 24 september 201311 jaren comment_2083957 Ik ben al vermoord door zo'n beest wat zo'n soort van tijger is Poema. Ik ben ook al koeien tegengekomen.
Geplaatst: 24 september 201311 jaren comment_2084032 Koeien. Leuk om met een SUV aan te rijden Heb ik tot mijn spijt ook gedaan.. Ik ben een dierenliefhebber maar ik zat nog te veel in mijn 'Trevor-rol'.
Geplaatst: 24 september 201311 jaren Auteur comment_2084082 die veel raten zou ik ook wel is willen weten , moest het dicht tegen trevor zijn caravan zijn dan zou ik het heel goed kunnen geloven
Geplaatst: 25 september 201311 jaren comment_2084313 Op afgelegen plaatsen zitten ratten bij elkaar, als je dan daar loopt stuiven ze allemaal weg. Zoek eens achter de Mount Chilliad naar een dorpje. Je moet dan onder het treinspoor door en dan kom je bij 1 huisje, een paar hutjes en tenten. Daar ben ik ze gister tegengekomen.
Hey
Laat hier even weten welke dieren je allemaal al hebt tegengekomen in GTA5
Dan kan iedereen een gedacht geven over welke dieren GTA5 allemaal bezit.
Deze heb ik al tegengekomen:
- Edelherten Mannelijk en Vrouwelijk
- Everzwijnen
- Honden
- Coyotes
- Lynch of Leeuwin of wat het ook mag zijn want het valt u aan als je in de geburen komt
- Meeuwen